Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal

Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal

Students’ Kit, cea mai mare campanie dedicată exclusiv studenților, revine în forță cu o nouă ediție plină de surprize, care se bucură de susținerea Kaufland în calitate de partener principal. Urmând să se lanseze în noiembrie, această ediție promite să ofere studenților pe lângă multe goodies și cadouri, și o soluție unică de conectare cu angajatori de renume.

Students' Kit a devenit deja o tradiție la începutul anului universitar și reprezintă un punct de referință pentru tinerii din România. Pe lângă faptul că le aduce bunătăți și cadouri, campania creează un spațiu de interacțiune între studenți și companiile de top din diverse industrii, consolidând astfel relația dintre generația Z și piața muncii. Lansarea oficială a noii ediții este programată pentru luna noiembrie, iar echipele CV30 vor vizita 20 de universități din marile centre universitare, pentru a distribui kit-urile direct studenților.

Students' Kit este o inițiativă de wellbeing prin care echipa CV30 își dorește să fie alături de tineri, să le ofere un moment de bucurie și să îi ajute în primii pași în carieră. Ne bucurăm că, alături de partenerul principal al acestei ediții, Kaufland, putem să contribuim la crearea unor experiențe valoroase pentru studenți, care îi vor sprijini în parcursul lor educațional și profesional." a declarat Lavinia Vladu, Cofondator @ CV30.

Noua ediție Students' Kit aduce un design fresh și inovator, care combină elemente vizuale generate de inteligența artificială cu trendurile actuale, adaptate perfect generației Z. Dar, mai mult decât aspectul vizual, campania pune accent pe diversitate, incluziune și comunitate, oferind tinerilor acces la resurse reale și sprijin pentru primii pași în carieră.

Studenții care se înscriu în campanie vor primi gratuit un kit complet, creat special pentru nevoile lor, care conține surprize și goodies oferite de branduri de renume precum Pepsi, Vichy, Durex, Milka, Oreo, Nescafe, Kaufland, 7Days. În plus, fiecare kit include workbook-ul CV30 care îi ajută să își planifice activitățile și examenele, si le oferă și informații despre ofertele de angajare și oportunitățile de carieră disponibile în companii de top precum Guntner, LPP, Michelin, ING Bank, Genpact, Signal Iduna, Goodyear, Teleperformance și, bineînțeles, Kaufland.

,,Parteneriatul dintre Kaufland România și CV30 este unul solid și de lungă durată, prin care ne angajăm să investim în tinerii care reprezintă viitorul forței de muncă din România. Această colaborare ne oferă oportunitatea de a rămâne aproape de studenți, de a le înțelege nevoile și aspirațiile, astfel încât să fim pregătiți să le oferim suportul necesar atunci când fac pasul către piața muncii.

Ne dorim să fim alături de ei atât pe parcursul studiilor, cât și după absolvire, prin diverse oportunități de carieră pe care le punem la dispoziție în toate departamentele companiei. Investim în dezvoltarea lor profesională și personală, contribuind activ la formarea unei generații pregătite pentru succes.”, Estera Anghelescu, Director de Recrutare & Employer Branding, Kaufland România.

Legătura dintre branduri și studenți este una autentică și de lungă durată. Prin Students' Kit, nu este vorba doar despre a promova branduri, ci despre a crea o comunitate care susține tinerii pe parcursul întregului an universitar și le oferă sprijin concret în procesul lor de tranziție către viața profesională.

Ediția Students' Kit 2023

Students' Kit ajunge în 20 de universități din întreaga țară, printre care Universitatea Politehnica din București, Academia de Studii Economice București, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca și Universitatea de Vest Timișoara. Studenții care vor să primească kitul se pot înscrie în campanie și îl vor primi gratuit la momentul în care echipele CV30 ajung în orașele lor.

CV30 rămâne un partener de încredere al studenților pe parcursul întregului an universitar, susținându-i prin activități online și offline, precum și prin campanii dedicate acestora ce aduc valoare atât tinerilor, cât și brandurilor care aleg să fie parte din campania Students' Kit.

Echipa CV30 ajută companiile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin intermediul website-ului de carieră CV30.co, dar și prin evenimente și activări speciale, CV30 este parte din viața studenților de pretutindeni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related