Students’ Kit, campania devenită tradiție la început de an universitar și cel mai amplu proiect dedicat studenților din România, ajunge în această toamnă la ediția aniversară cu numărul 15. Pentru al treilea an consecutiv, inițiativa are alături Kaufland în rol de partener principal, consolidând astfel o colaborare care pune accent pe educație, susținere și oportunități reale pentru tineri.
Impact național: peste 200.000 de studenți conectați anual
Echipa CV30 vizitează anual 20 de universități din cele mai mari centre universitare, București, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara și altele, unde distribuie direct 50.000 de kituri gratuite studenților. În mediul online, campania ajunge la o comunitate de peste 200.000 de tineri, devenind astfel una dintre cele mai vizibile inițiative dedicate exclusiv studenților din România.
Fiecare kit include goodies și surprize oferite de branduri de top și informații despre oportunități de carieră. Prin acest mix, Students’ Kit creează experiențe memorabile și conexiuni reale între branduri și generația Z.
Aplicația CV30 este inovația prin care ducem Students’ Kit la următorul nivel. Creată special pentru a conecta tinerii cu branduri și angajatori într-un mod relevant și accesibil, aplicația integrează experiența Students’ Kit atât offline, cât și online. Prin intermediul ei, studenții pot accesa rapid resursele din eBook-ul Students’ Guide, pot descoperi oportunități de carieră, evenimente, dar și oferte exclusive din partea brandurilor partenere. Astfel, CV30 transformă Students’ Kit într-o platformă digitală interactivă, care susține studenții pe tot parcursul anului universitar și creează o punte directă între generația Z și piața muncii.
În premieră, ediția a 15-a aduce un format fresh: eBook-ul digital Students’ Guide. Gândit ca un ghid practic și inspirațional, acesta oferă studenților resurse valoroase despre carieră, wellbeing, viața de student și oportunități profesionale, într-un format accesibil, adaptat generației Z. Lansarea eBook-ului marchează un pas firesc în extinderea campaniei, combinând experiența offline a kiturilor distribuite în universități cu o componentă digitală ce poate fi accesată oricând, de oriunde.
„După 14 ediții, Students’ Kit a devenit un pilon important în viața studenților din toată țara, care îi sprijină în primii pași către carieră și le oferă momente de bucurie și inspirație. Suntem mândri să lansăm Students’ Guide, care duce proiectul la nivelul următor și răspunde nevoii generației Z de resurse digitale utile și interactive.” a declarat Lavinia Vladu, Cofondator @ CV30.
Branduri și angajatori alături de generația Z
De-a lungul celor 15 ediții, campania a adus împreună branduri de renume și companii din industrii diverse, printre care Pepsi, Vichy, Durex, Milka, Oreo, Nescafe, 7Days, Michelin, ING Bank, Genpact, Goodyear, Guntner, și, desigur, Kaufland.
,,Suntem deja la a treia generație de studenți pe care o susținem cu mândrie, alături de CV30, printr-o inițiativă menită să le ofere un start de an universitar cu entuziasm, încredere și energie bună.
Kaufland are un angajament ferm față de tinerii din România, reflectat prin implicarea activă în educație și formare - de la programe noi precum Studiul Dual Universitar în Logistică Operațională, până la activități dedicate elevilor și studenților pentru orientare profesională și pregătirea primilor pași pe piața muncii. Alături de acestea, ne bucurăm să putem fi parteneri ai inițiativelor derulate de CV30, precum Students’ Kit și Students’ Graduation Kit, prin care suntem alături de studenți în momentele cheie ale parcursului lor educațional, de la începutul unui nou an universitar, până la absolvire.”, Estera Anghelescu, Director Recrutare & Employer Branding, Kaufland România
Pentru branduri și angajatori, Students’ Kit a devenit o platformă strategică de marketing si employer branding, care:
- ajunge direct la 50. 000 de studenți fizic și peste 200.000 online;
- creează o experiență autentică și memorabilă de brand în comunitatea studențească;
- consolidează legătura cu generația Z printr-un mix de activări offline și digitale;
- poziționează companiile partenere ca susținători ai educației și ai tinerilor.
Students’ Kit este o inițiativă ampla concentrată pe a construi o comunitate de tineri sprijinită de branduri. Prin mixul de wellbeing, experiențe educaționale și oportunități de carieră, campania contribuie la o relație de lungă durată între generația Z și piața muncii.
CV30 rămâne un partener de încredere al studenților pe parcursul întregului an universitar, susținându-i prin activități online și offline, precum și prin campanii dedicate acestora ce aduc valoare atât tinerilor, cât și brandurilor care aleg să fie parte din campania Students' Kit.
Echipa CV30 ajută companiile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin intermediul aplicației CV30, dar și prin evenimente și activări speciale, CV30 este parte din viața studenților de pretutindeni.

























