G2 Romania foloseste o tema tabu in campania pentru MaiMultVerde

G2 Romania foloseste o tema tabu in campania pentru MaiMultVerde

G2 Romania a creat pro bono pentru organizatia MaiMultVerde campania "The Bush is Back in Fashion" ce a avut ca obiectiv promovarea unei prezentari de moda pentru strangerea de fonduri destinate impaduririlor din Romania, potrivit informatiilor oferite de agentie pentru IQads.

Dupa ce autorii au trimis campania catre bestadsontv, mai multe site-uri din domeniu, printre care si adsoftheworld, au preluat creatiile. Astfel, campania a mai fost expusa pe osocio, coloribus si ibelieveinadvertising, dar si pe blogul editorului Cosmopolitan din Cape Town. "Cea mai mare bucurie a fost cand campania a fost culeasa pe trendhunter, unde a ajuns nu doar ad-ul zilei, dar si in top 3 trenduri ale zile, unde a avut 70% audienta feminina", au declarat creativii de la G2 Romania.

Campania a demarat in octombrie si va continua pana la sfarsitul acestei luni in print si online, dar si prin actiuni de BTL desfasurate de asociatie prin diverse colaborari.

"Declinarea e permisiva, iar asta vine tocmai din simplitatea ideii. Prea multe ad-uri se fac ca sa dea bine la cei care fac ad-uri. Iti trebuie cel putin 10 ani de arhiva de Cannes ca sa-ti poti da seama unde e inovatia in comunicare, asta daca te prinzi de ce anume vrea sa transmita un material. Prea multa lume isi doreste sa fie greu sa te prinzi care e ideea. Noi nu. Ne place sa facem lucruri pe care oamenii vor sa le vada, sa abordam teme tabu, sa se bucure de ce-au vazut / ascultat", au spus Virgiliu Andone (Senior Art Director) si Marius Matei (Copywriter).

Echipa agentiei explica alegerea acestui concept creativ prin prisma contextului social actual in care e destul de greu sa sensibilizezi consumatorul atat de mult incat sa si doneze. Asa ca majoritatea apeleaza la accentuarea tragismului situatiei si ajung sa se transforme in imagini pe care oamenii aflati in criza economica si cu multe probleme nu vor sa le vada. "The Bush is Back in Fashion" isi propune sa fie o campanie pe care oamenii sa vrea sa o vada, care sa nu sperie sau sa tulbure, si pentru ca abordeaza teme tabu, publicului nu ii ia mult pana sa reactioneze.

G2 a mai colaborat cu asociatia MaiMultVerde si in 2011, atunci cand compania a sprijinit plantarea a 1000 de copaci: cu fiecare copac plantat virtual, MMV a plantat un puiet.

La dezvoltarea campaniei au participat echipele:

G2 Romania: Mihai Fetcu (Creative Director), Virgiliu Andone (Senior Art Director), Marius Matei (Copywriter), Annabella Orosz (Ilustrator), Nicoleta Dima (Account Manager), Patricia Arbanas (Senior Account Manager), Mihai Sava (DTP) si Mihai Draghici (Productie).

MaiMultVerde: Anamaria Bogdan (Director de Comunicare, Asociatia MaiMultVerde).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related