
Articole care fac referire la Mihai Fetcu


Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”
![[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business](https://media.iqads.ro/2022/11/00-poza-landscape-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

Costina Dinulescu: Oty și creionul magic vrea sa trateze problema bullyingului intre copii, dar o face intr-o maniera usor de inteles pentru cei mici

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Rompetrol îndeamnă la responsabilitate, răsplătind eforturile românilor de a face față în continuare izolării

Noile spoturi realizate de Geometry pentru METRO Cash & Carry România: un concurs-spectacol televizat despre programul Cumperi mai mult, plătești mai puțin

Conceptul unui ambalaj global semnat Geometry România. "Unul dintre puținii numitori comuni ai noștri, ai tuturor, este produsul unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume"
![[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație](https://media.iqads.ro/2018/11/img-8245-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Mihai Țițirig (Geometry): În ultimii ani, au apărut mai multe idei/campanii mișto de la oameni care nu sunt din departamentul de creație

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
![[La cald, de la Cannes] Mihai Fetcu (Geometry Global): Cannes este o combinatie de visuri mari si papuci Havaianas](https://media.iqads.ro/2017/06/mihai-fetcu-cover-410.jpg)
[La cald, de la Cannes] Mihai Fetcu (Geometry Global): Cannes este o combinatie de visuri mari si papuci Havaianas

3 Lei pentru Romania pana acum la Cannes Lions 2016. 5 dintre categoriile de concurs si-au primit ieri castigatorii

Romanii alearga pentru a lupta impotriva obezitatii. "Banca de KM" converteste kilometri in servicii medicale

Mihai Fetcu, jurat la Cannes Lions 2016: Am jurizat cateva lucrari din Romania care nu sunt cu nimic mai prejos decat restul campaniilor din celelalte tari
![[Premiile FIBRA #1] Mihai Fetcu (Geometry Global): Data viitoare locatia o sa fie mai epica, pointer-ul o sa functioneze mai bine](https://media.iqads.ro/2016/05/mihai-fetcu-cover-410.jpg)