Cea mai neconventionala duminica se petrece la ADfel 2013

Cea mai neconventionala duminica se petrece la ADfel 2013

Trebuie sa va marturisim ceva. Sambata la ADfel, echipa IQads a colaborat cu un domn intr-o fapta care putea sa se termine prost, dar din fericire s-a transformat intr-un moment de inmuiat inimi. Da, sambata a fost cea mai romantica zi la ADfel 2013, pentru ca toti cei prezenti pe terasa de la Fabrica au putut asista la o cerere-surpriza in casatorie, pusa la cale de un viitor mire si de ai nostri, de la IQads. Am avut de toate: un asa-zis concurs fulger, cativa concurenti falsi, o intrebare proiectata pe toate ecranele de la Fabrica si un raspuns pe masura, adica “da” in uralele si aplauzele publicului, pe o melodie plina de dragoste, adica You've Got the Love, varianta Florence + The Machine. Neconventional pana la capat.


Mot, vrei sa te casatoresti cu mine?


A spus da!

Dupa ce va reveniti si voi din dragalasenie, trebuie sa stiti ca au mai fost lucruri pe care o sa regretati ca le-ati pierdut ieri. De exemplu, Wizz Air ne-a testat mood-ul de vacanta si ne-a recomandat cele mai potrivite destinatii de vacanta in functie de pigmentul pielii, iar cei mai norocosi dintre noi au castigat vouchere de reducere la zboruri in Europa. Mai departe, La Festa 3 in 1 a bagat oamenii direct in pat in cabina Courage a trois, TUC a personalizat biciclete, TOMI a pictat edificii romanesti in a doua seara ketchup art, iar politistele sexy Desperados s-au asigurat ca toata lumea e rasplatita sau pedepsita corespunzator. Petrom a rasplatit performanta celor care au raspuns corect la intrebarile ultimei editii de quiz, iar BestJobs a facut improvizatie pe baza interviurilor de angajare. Clabucel si Dero au fost si ei acolo, spre bucuria celor mici si a iubitorilor de spuma. Si, desi pare ca ieri a fost apogeul acestei editii de ADfel, nu e chiar asa, caci si azi, duminica, avem o multime de lucruri de facut pe terasa de la Fabrica.


Wizz Air ne-a recomandat destinatii de vacanta in functie de cat de bronzati eram


Cine a scanat QR-code-ul La Fest 3 in 1 a ajuns in cabina Courage a trois


Direct in pat cu necunoscuti


Biciclete personalizate de TUC


Ketchup Art cu TOMI, desenat de Alina Vasile


Oare care e raspunsul corect la quiz-ul Petrom?


Improvizatie pe tema interviului de angajare de la BestJobs


Clabucel asaltat de fani


Politistele Desperados la datorie

Wizz Air continua sa ne testeze mood-ul de vacanta cu ajutorul unui scanner neconventional, iar daca suntem norocosi, putem castiga si azi vouchere spre Europa. Mai mult, toti cei care participa la provocarea Wizz Air sunt inscrisi automat in cursa pentru un bilet dus-intors oriunde in Europa.

TUC transforma si azi bicicletele in surse de inspiratie pentru viitoarele explorari urbane. Vino pe bicicleta la ADfel ca sa pleci cu ea personalizata.

Desperados continua petrecerea wild cu o provocare pentru toti cei veniti la Fabrica: curajosii vor trebui sa urce pe scena si sa incerce sa cucereasca o multime de personaje neconventionale. Avem asa: un politist sau o politista, un fachir, o calugarita sau un calugar, un vanzator de pompe funebre, un robot fara emotii, un individ cu multiple personalitati sau o actrita de filme pentru adulti. Cine are curajul si vorbele dulci la el e asteptat pe scena Desperados.

Iar seara se incheie cu Proiectiile ADfel ale unor spoturi care fac haz de necaz, ca sa ne tineti minte.

Terasa digitala Orange ne mai cheama la o runda de relaxare si stat pe net, iar Petrom prezinta si azi, pentru ultima seara la Fabrica, Meniul Performantei. Nu exista niciun motiv bun ca sa ratati ultima zi de ADfel. Pana la anul o sa vi se faca dor.

ADfel este organizat de IQads si are loc pe terasa Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti), intre 12 si 18 august. Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013, ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt Metropotam, 24-FUN, Orasul Meu, 220.ro, Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Catavencii, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related