Cum sunt motivati publicitarii la Leo Burnett

Cand impletesti munca cu distractia

In publicitate, si implicit la Leo, suntem foarte diferiti: creativi - artisti in felul lor, oameni de client service, de traffic, de media, DTP, contabili si nu numai. Si totusi ne leaga ceva, in afara de produsul creativ si de munca pe care o facem. Ne leaga campionatele de wii, reteaua de calculatoare dedicate strict jocului, meciul de fussball de dupa amiaza. Ne putem detensiona si la un meci de ping-pong sau darts. Cei mai linistiti dintre noi, pot oricand opta pentru un pocker fara miza la masa special amplasata la etajul doi. Ne bucuram la parterul cladirii si de o "cafeteria", spatiu special amenajat pentru reuniuni de grup, dar unde oricand poti savura un foarte bun expresso la o sueta cu colegii sau rasfoind una din cele mai bune reviste de specialitate. Intr-un fel, asiguram la birou climatul si facilitatile propice realizarii teambuilding-urilor ad-hoc. Si astea toate pentru ca la noi conteaza foarte tare sa ne simtim bine impreuna, sa venim cu drag la munca si sa ne placa ce facem.

Pe langa aceste atictivitati care incurajeaza colaborarea si spiritul de echipa, suntem atenti si la starea de bine a individului, oricare ar fi el, creativ sau contabil. De aceea avem sedinte de masaj, mic dejun, abonament la o clinica medicala. In plus, admitem ca exista viata in afara job-ului, chiar si in vremuri de criza, asa ca sarbatorim Valentine's Day printr-o zi libera, Sarbatorim Halloween in stilul Leo, iar cei mai mici membri ai familiei noastre extinse au o petrecere dedicata de Craciun unde se intalnesc cu Mosu'.

Ne dorim ca Leo sa fie acel loc unde colegii nostri sa simta ca le sunt indeplinite aspiratiile, unde pot sa-si puna in valoare talentele si sa dovedeasca. De aceea, acest climat cald, prietenos este pus in slujba produsului creativ al agentiei. Iar toate acestea presupun o cultura organizationala orientata pe performanta, obiective de business si personale. Pentru ca suntem constienti cat de important este pentru colegii nostri sa fie mai buni cu fiecare zi, avem un sistem de evaluare care se focuseaza pe dezvoltarea personala.

Sa nu uitam ca adevertising-ul este un business al ideilor, iar ideile sunt rodul conlucrarii in echipe multidisciplinare. Conteaza calitatea si cantitatea ideilor, dar la fel de important sunt oamenii care le genereaza. Echipe de tineri din generatia Y, competitive, care isi doresc ca locul de munca sa le indeplineasca aspiratiile, sa-si puna in valoare talentele si sa dovedeasca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune


Comentarii

cristian cristian
acum 14 ani
wow, cat de disperati sunt ashtia de la leo.... :))))

cat de tampiti ne credeti ca sa inghitim bullshitul asta corporatist??? stati linistiti, stim cu totii cat de tare e la leo, de-aia n-a mai ramas nimeni acolo... :)))

Cristian ioan gutau
acum 14 ani
cand sa vin?


Branded


Related