La "Marketing in Direct" specialistii vor discuta despre abordarea eficienta a consumatorilor

In ultima perioada piata de consum este din ce in ce mai bombardata cu mesaje destinate sa capteze atentia consumatorului, care a devenit mult mai selectiv.

Comportamentul acestuia s-a adaptat mediului comunicational, nemaiacceptand orice i se ofera; a devenit mai pretentios, analizand si separand ceea ce-l avantajeaza de ceea ce nu este in beneficiul lui. Un lucru bun, dar totodata riscant. De ce riscant? Pentru ca un consumator educat este si unul pretentios. Iar toate acestea duc la cresterea competitiei intre producatori si distribuitori, deopotriva.

Multe dintre serviciile si produsele de pe piata nu mai sunt pentru consumator doar aspirationale, ceea ce-l face sa se razgandeasca mult mai repede. Putem trage usor concluzia ca este cel mai infidel individ! De aceea emitatorii mesajelor trebuie sa fie permanent atenti cand trimit informatia catre destinatar, in scop fie informativ, fie comercial si, mai ales, trebuie sa fie atenti la modul in care comunica si prin ce mijloace.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related