Piata de publicitate pe internet in S1 2009: scadere fata de 2008, insa crestere cu 58% fata de 2007

In primul semestru al anului 2009, piata de publicitate online din Romania a generat aproape 25,5 milioane de lei, in scadere cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar in crestere cu 58% fata de intervalul similar din 2007. Acestea sunt principalele concluzii ale studiului "Romanian Online Advertising Study" (ROADS) realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers Romania (PwC).

Aflat la a treia editie, studiul "Romanian Online Advertising Study"(ROADS) realizat de IAB Romania (Interactive Advertising Bureau Romania) si PricewaterhouseCoopers Romania agrega cifrele de vanzari directe ale celor mai importante 14 companii din domeniu (regii si publisheri independenti).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related