Articole care fac referire la ROADS
Sesiuni de gaming pe mobile și TV, invitați speciali, precum și marea finală Free Fire vă așteaptă la standul Samsung de la Bucharest Gaming Week
Ionut Mares & Ludmila Cvikova: Mereu e un pariu. Ne dorim ca filmele pe care le selectăm să stârnească ceva în spectator, emoţii de tot felul
„Mariupolis 2”, prezentat într-o proiecție specială la Cannes anul acesta, deschide Festivalul ANONIMUL 2022. Focus Ucraina
Kooperativa 2.0, reprezentată prin Cristian China-Birta, este noul membru al Consiliului Director IAB România
Publicitatea online din Romania isi continua cresterea sustinuta: 22% in 2018 fata de 2017. Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete
[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads
Piaţa de publicitate online din România în semestrul 1 2017 crește cu 15% față de perioada similară a anului trecut
Gabriel Pătru, Președintele IAB România: 2018 este anul cel mai important de până acum în ceea ce privește reglementarea industriei digitale la nivel European și național
IAB Europe: Jumătate din veniturile din publicitatea online de tip display sunt tranzacționate programatic
A fost lansată o nouă inițiativă pentru a îmbunătăți standardele de măsurare a vizibilității campaniilor digitale în Europa
IAB ADEX 2016: Digitalul este principalul canal de publicitate la nivel european si continua sa creasca puternic
Daniel Secareanu, Vicepresedinte IAB Romania si membru al boardului IAB Europe: "Incercam sa ne implicam mai mult in proiectele europene si sa le aducem cat mai repede in Romania"
Calitate sau cantitate? 50% din bugetele de display/ video cheltuite pe site-urile din România sunt bani aruncați pe fereastră
Ioana Anescu (IAB Romania): Principala problema este lipsa rigurozitatii de-a lungul intregului proces de la client - agentie - publisher - utilizator
Ionut Oprea (STANDOUT): Advertiserii au fost obisnuiti de restul pietei cu campanii seci, de expunere simpla, fara implicarea activa a audientei si rolul nostru este sa le aratam ca se poate si altfel
Studiu ROADS: Telecomul, industria care a investit cel mai mult in publicitatea online locala in prima jumatate a lui 2013
Studiu ROADS: Valoarea pietei de publicitate online din Romania ajunge la 98,6 milioane de lei in 2012
Studiu ROADS: 46.6 milioane de lei – veniturile nete inregistrate de publicitatea online in Romania in S1 2012
Din ROADS: valoarea pietei de publicitate online in S1 2011, impartirea pe categorii de advertiseri si pe formate de ad-uri






















