[Studiu de caz] Bronze Effie: Napolact – Branzeturile din pestera de la Taga

[Studiu de caz] Bronze Effie: Napolact – Branzeturile din pestera de la Taga

Campania "Branzeturi din pestera de la Taga" creata de Propaganda pentru Napolact, care a castigat un Bronze Effie la categoria Food Products I, a avut drept obiectiv cresterea vanzarilor gamei de branzeturi si cresterea indicatorilor de imagine ai brandului. Campania a dramatizat faptul ca branzeturile nu se produc intr-o fabrica mari si industrializata, ci intr-o pestera, intarind astfel mesajul brandului – "ca odinioara". Despre rezultatele, provocarile, strategia si mijloacele de comunicare ale campaniei cititi in studiul de caz.

Campanie: Napolact – branzeturi din pestera de la Taga

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related