Premiile, juriul si zeii publicitatii vazuti de Dinu Panescu, Sebastian Olar si Arpad Rezi la Cannes

Premiile, juriul si zeii publicitatii vazuti de Dinu Panescu, Sebastian Olar si Arpad Rezi la Cannes

Creativii de la McCann Erickson s-au intors iar victoriosi de la Cannes. Desi putin dezamagiti ca nu au venit cu cei 3 lei castigati in format fizic, baietii asteapta entuziasmati sa ii primeasca la sediul din Bucuresti si sa ii puna la colectie. Sebastian Olar (Copywriter, McCann Erickson) si Arpad Rezi  a.k.a. Arpi (Art director) - creatorii campaniei "Romanii sunt destepti" - sunt la prima inscriere din festival si la primii lei. Dinu Panescu (Group Creative Director) a fost in juriul de la Direct Lions, probabil cel mai sever juriu de la Cannes de anul asta, impreuna cu alti creativi din toata lumea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related