Brandstalk si Coty cauta stilul unui VIP

Pentru a sustine lansarea parfumului Playboy VIP for Him & for Her, echipa Brandstalk a dezvoltat o campaniece isi propune sa ii gaseasca si sa ii premieze pe cei care au potential de VIP, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Pentru a demonstra acest potential utilizatorii trebuie sa incarce in aplicatia de Facebook disponibila pe pagina Essences by Coty poze sau filmulete care sa evidentieze "stilul de VIP". Brandstalk raporteaza un numar de 6000 de utilizatori unici care au folosit pana acum aplicatia.

Campania se desfasoara in acelasi timp si offline in perioada 17 septembrie – 15 octombrie, in Bucuresti si alte 4 mari orase din tara activand promoteri care vaneaza pe strada persoanele cu tinute "cool".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related