[Noul context] Roxana Memetea: Primele campanii făcute în acest context cred că vor fi un test pentru toată industria

[Noul context] Roxana Memetea: Primele campanii făcute în acest context cred că vor fi un test pentru toată industria

Superputerea marcomului este adaptarea, iar în noul context procesul de transformare a industriei a început deja, crede Roxana Memetea, Managing Partner DDB&Tribal Worldwide Romania. Va urma o criză economică, spun cei cu care am vorbit în cadrul seriei Noul Context, și, oricât de incert, un După la care sperăm cu toții. 

Este foarte greu să știm sau să prezicem exact cum se vor desfășura lucrurile, dar intuiția noastră ne spune că dacă vom avea rabdare si vom depune eforturi suplimentare, vom avea mult de lucru în perioada următoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related