Logo-ul Cupei Agentiilor la Gatit – creat de BrainUP cu sare si piper

Logo-ul Cupei Agentiilor la Gatit – creat de BrainUP cu sare si piper

Luna octombrie se anunta foarte condimentata pentru agentiile de marcomm, pentru ca IQads si Mixtopia.ro au anuntat prima editie a Cupei Agentiilor la Gatit. De logo-ul CAG s-a ocupat BrainUP, care si-a propus sa aduca si sare si piper in identitatea vizuala a evenimentului.

Conform reprezentantilor BrainUP, scopul logo-ului este de a transforma competitia intr-un turnir, iar simbolistica folosita este bazata pe batalia dintre bucatari si armele alese de acestia, polonicul sau telul.

"Paleta de culori folosita are la baza auriul care este necesar in reprezentarea unui trofeu important si musai de obtinut. In completare vine albastru care face parte din paletarul de baza al IQads si tempereaza aerul de superioritate al auriului", a spus Alexandru Gheorghe (Managing Director, BrainUP).

BrainUP a folosit un amestec de stiluri in crearea logo-ului: pe de-o parte simboluri si corp de litera exacte, drepte, pe de alta parte simboluri si corp de litera cu un aer de hand-made, un must, avand de vedere ca in gatit este nevoie de chimie, completata de creativitate si imaginatie. O imbinare intre stiinte exacte si creativitate este intodeauna necesara pentru un rezultat grozav in bucatarie.

"Procesul de creatie a durat aproximativ 4 zile, a fost necesar sa ne miscam bine si repede, pentru a nu se arde in cuptor, iar invitatii sa nu tipe dupa mancare. Ca intodeauna, am avut dorinta de a raspunde pe masura unui proiect interesant si fun", a adaugat Alexandru Gheorghe.

De la BrainUP au gatit cu pasiune pentru acest proiect Iulia Dinca (Art Director) si Alexandru Gheorghe (Managing Director).

Inspirata de editiile de succes ale Cupei Agentiilor la Fotbal, Cupa Agentiilor la Gatit va reuni cele mai importante echipe din prima liga a industriei marcomm intr-o confruntare menita sa le traga inspiratia la tigaie, o combinatie perfecta intre placerea de a gati si creativitate.

Inscrierile in competitie vor incepe in curand si vor fi anuntate pe site.

In urma competitiei, se vor acorda premii pe mai multe categorii, in functie de performantele culinare ale echipelor inscrise. Va fi premiata Cea mai creativa echipa, Cea mai frumoasa farfurie, Cel mai ingenios nume de preparat si Cea mai eficienta echipa. Va fi acordat, de asemenea, un premiu pentru teamwork. O singura agentie va fi desemnata ca fiind Agentia Anului la Gatit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


BrainUP

BrainUP e un studio de creație. Construim și reconstruim branduri, le ajutăm să se înalțe către cele mai înalte culmi și ne asigurăm că au întotdeauna suficient combustibil pentru a rămâne... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related