Dau toata poezia mea pe o cafea

Dau toata poezia mea pe o cafea

Nu stiu daca iti poti cumpara o paine cu niste versuri, dar azi iti poti cumpara macar o cafea. Dupa ce, la inceputul lui octombrie, Julius Meinl si Heist Industries ne-au plimbat cu metroul poeziei, azi, 25 ale lunii, ne mai incita simturile si talentele cu o intamplare lirica: in 80 de cafenele din toata tara, o cafea costa o poezie. Un schimb onest. Activarea face parte din campania Julius Meinl "Poezia poate face lumea mai buna", prin care brandul urmareste readucerea poeziei in vizorul publicului larg.

Ziua asta speciala pentru cafegii poeti a inceput intr-o cafenea din centrul Bucurestiului, unde o mana de oameni bine alesi i-au ascultat pe maestrul Nicu Alifantis, pe poetul Florin Dumitrescu, pe Adi Despot de la Vita de Vie, pe criticul literar Daniel Cristea-Enache, pe poetul strazii, Deliric1, si pe Katharina Bartas (International Brand Manager, Julius Meinl) vorbind vreo ora despre poezie, muzica, cafea si viitorul literaturii romane. O incantare. Asta a fost punctul de plecare al activarii Julius Meinl, care inspira poeti din 1862.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related