Cum manipulam Alzheimerul, anorexia si zambetele in Photoshop

Cum manipulam Alzheimerul, anorexia si zambetele in Photoshop

Stii cum e sa ai Alzheimer? Uiti. Uiti cine ai fost, uiti cine ar trebui sa fii, uiti unde esti, uiti cine sunt cei din jurul tau. Am citit undeva ca cei care sufera de Alzheimer se simt tot timpul ca in fata unei clase de elevi care ii privesc cu atentie cum stau la tabla si nu au niciun raspuns – pe scurt, se simt stanjeniti, iar indoiala le sufla incontinuu in ceafa. Organizatia Alzheimer Nederland stie ca e aproape imposibil sa faci un om sanatos sa simta intocmai nelinistea si suferinta bolnavilor. Uitarea si confuzia insa sunt sentimente familiare tuturor, iar pentru a ii face pe oameni sa empatizeze cu aceasta problema a bolnavilor de Alzheimer nu a fost nevoie decat de putina creativitate si de putin Photoshop. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related