Pentru Ogilvy&Mather si Cappy, e Tempo de distractie

Cappy Tempo s-a relansat cu o campanie plina de culoare, tinerete si prospetime, creata de agentia Ogilvy&Mather si derulata pe TV, outdoor si la punctul de vanzare.

"E (Cappy) Tempo de distractie" anunta cu entuziasm Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru sub-brandul Cappy Tempo, reflectand intr-un mod creativ prospetimea si pofta de distractie pe care o ofera aceasta gama de bauturi racoritoare necarbogazoase din portofoliul companiei Coca-Cola.

"Cum am construit senzatia de prospetime oferita de Cappy Tempo? Am schimbat uniforme de scoala in straie de distractie, am invaluit in portocal un stilp de iluminat si mai ales am luat un efeb spaniol si l-am aruncat, de vreo patru ori, intr-o mare care avea, in momentele ei de amabilitate, maximum 4 grade. La mal. Asta e reteta prin care am demonstrat cit de contagioasa este senzatia de prospetime, de racorire oferita de Cappy Tempo", spune Adrian Poenaru, Group Creative Director Ogilvy&Mather.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

andreea apostu
acum 10 ani
foarte tare reclama..imi place enorm de mult..mai ales melodia..pe care nu reusesc s-o gasesc nicaieri :( ma putetzi ajuta in acesta privinta? multumesc


Related