[Tinerii din agentii - The Public Advisors] Inca o "victima" a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu

Cat la suta era continutul istet si cat la suta sarmul lui Andi Moisescu, niciodata nu se poate sti exact. Cert e ca emisiunea unde lumea mondena a advertising-ului radea, dar mai si gandea si discuta despre reclame romanesti si reclame din afara, a prins multi adolescenti. Mai important, i-a si ajutat sa vada luminita publicitatii de la capatul tunelului. Un tunel subrezit cu fiecare intrebare din ciclul "unde te vezi peste 5 ani". Uneori, noaptea tarziu, eu inca mai aud vocile alea intrebatoare. Dar invat sa adorm mai cu spor. 

Cristina Petrescu (PR, The Public Advisors) e, in prezent, destul de departe de orice dilema existentiala. Ea a facut Facultatea de Limbi Straine la Universitate si apoi un Master pe Teoria si Practica Editarii. Si totusi... Parca Andi de la Marca inregistrata ii tot sufla in ureche sa incerce si treburile astea mai creative. Uite ca insistenta mai da si roade, nu numai nervi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related