
Articole care fac referire la Andi Moisescu


Viorica Pintilie invită publicul la concertul „The Magic of Christmas“ – luni, 11 decembrie 2023, Teatrul Apollo111

Cele mai bune agenții de digital din România, premiate pe 28 noiembrie la Gala de Premiere Internetics 2023

S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate

IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
![[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”](https://media.iqads.ro/2022/11/tudor-pasc-main-cover-410.jpg)
[Event Trends] Tudor Pasc: Cred că la oricare dintre evenimentele de profil din România, în ultima vreme a fost folosită sintagma de “noua realitate”

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year

După succesul din 2021, TEDxCluj revine în 4 iunie 2022 în același format hibrid, cu o temă care va aduce participanți din toată România în fața “labirintului de decizii”

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
![[Digital Trends] Dan Petre: Privesc tehnologia ca un enabler al creativității umane, nu ca un înlocuitor al acesteia](https://media.iqads.ro/2021/11/dan-petre-1-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Dan Petre: Privesc tehnologia ca un enabler al creativității umane, nu ca un înlocuitor al acesteia
![[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV](https://media.iqads.ro/2021/11/anda-lazar-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV
![[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”](https://media.iqads.ro/2021/11/camelia-petrescu-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta
![[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv](https://media.iqads.ro/2021/11/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv
![[Digital Trends] Victor Bădescu: Media-noise-ul va fi din ce în ce mai puternic în viitor. WHO mai numește această pandemie și o infodemie](https://media.iqads.ro/2021/11/victor-badescu-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Victor Bădescu: Media-noise-ul va fi din ce în ce mai puternic în viitor. WHO mai numește această pandemie și o infodemie
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

Primele noutăți despre GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie + înscrieri cu cel mai mic preț până pe 8 octombrie

Primul eveniment TEDx hibrid din România și totodată primul eveniment offline cu 1000 de participanti a avut loc pe 12 iunie, la Cluj Napoca

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Silvia Mihăilescu: În ultimii ani, România nu a avut niște bugete de comunicare astfel încât să ne permitem să nu ne gândim și la eficiență în comunicare

Rețeaua de publicitate în podcasturi lansată de Thinkdigital a ajuns la 65 de producții și o audiență cumulată de 1.3 milioane de ascultări + vizionări pe episod. Cine sunt noii realizatori cunoscuți care s-au alăturat rețelei?

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts
