Cum se scriu poveștile din spatele fațadelor? cu The Public Advisors despre PR-ul pentru real-estate

Cum se scriu poveștile din spatele fațadelor? cu The Public Advisors despre PR-ul pentru real-estate

Piața imobiliară nu înseamnă doar metri pătrați, randamente și tranzacții. Comunicarea în imobiliare este despre cum reușește o agenție să construiască încrederea în brand și, mai mult despre cum reușește să transmită viziunea și valorile într-un mod care să rezoneze cu publicul.

The Public Advisors, cea mai recomandată agenție de PR din România, a dezvoltat proiecte de comunicare strategică alături de SPEEDWELL Development, Liebrecht & wooD, Cloud 9 și Hagag Development Europe, unii dintre cei mai renumiți dezvoltatori de proiecte imobiliare din România, Polonia, Belgia și Israel.

Cu peste un deceniu de experiență în comunicarea proiectelor imobiliare și nu numai, The Public Advisors dezvoltă strategii ancorate în realitatea pieței, pornind de la ideea că fiecare proiect imobiliar are propria lui poveste.

Raluca Mihălăchioiu, Fondator și Managing Partner, The Public Advisors adaugă: ”De-a lungul anilor, am colaborat cu nume importante din industria de real estate, contribuind la poziționarea și promovarea de proiecte cu componentă office, rezidențială, mixtă sau de regenerare urbană prin strategii de comunicare eficiente, adaptate contextului economic și social. De-a lungul anilor am fot acolo lângă multe nume sonore: Băneasa Shopping City, AFI Tech Park, SKANSKA – Green Court Bucharest, The Mark, P3 Parks, AFI Brașov, Centrul de afaceri IDEO din Iași, ERA Shopping Park Oradea și Iași, Ploiești Shopping City, Plaza Romania și București Mall ”

Într-un context economic volatil al pieței de real-estate, ultimii ani au adus schimbări semnificative. De la creșterea prețurilor materialelor de construcții până la majorarea cotei de TVA, toate au influențat modul în care dezvoltatorii își planifică proiectele și felul în care cumpărătorii aleg viitoarea locuință.

Strategia de comunicare trebuie să fie extrem de bine calibrată. Căutăm mereu echilibrul între storytelling-ul care pune în valoare beneficiile fiecărui proiect și realitatea economică care influențează deciziile cumpărătorilor. La The Public Advisors, punem suflet în fiecare proiect pentru că știm cât de mult contează emoția și conexiunea reală cu publicul.”, adaugă Ioana Oprescu, Jr. Partner & Senior Public Advisor la The Public Advisors.

 

Oameni, Proiecte, Spații: incursiunea The Public Advisors în lumea PR-ului Imobiliar

Oamenii nu mai cumpără acum doar apartamente. Într-o piață competitivă, diferența dintre un proiect de succes și unul care trece neobservat nu este doar calitatea construcției sau locația. Este povestea construită în jurul proiectului, iar PR-ul în real estate reușește să transpună elementele tehnice - materialele premium, conceptul arhitectural, facilitățile, stadiul lucrărilor, suprafețele construite – într-un storytelling care rezonează cu publicul țintă.

În real estate, PR-ul trebuie să fie mereu cu un pas înainta tendințelor.

”Dacă în urmă cu patru, cinci ani accentul era pus pe suprafețe mari, acum comunicarea în real estate se îndreaptă spre eficiență energetică, comunități prietenoase cu mediul și concepte precum gated-community, TOD sau orașe de 15 minute. Iar PR-ul trebuie să susțină aceste schimbări, să educe publicul și să demonstreze că un proiect imobiliar de succes nu este doar despre beton și sticlă, ci și despre viziune, design și responsabilitate.”, continuă Ioana Oprescu.

Pentru The Public Advisors, comunicarea pentru Liebrecht & wooD, dezvoltatorul complexului  rezidențial premium Liziera de Lac, a fost una dintre cele mai complexe. De la identificarea corectă a mesajelor cheie ce poziționează Liziera de Lac, ca fiind unul dintre proiectele rezidențiale cu cele mai multe facilități oferite rezidenților și până la identificarea publicului țintă, strategia de comunicare a fost construită pe doi piloni esențiali: evidențierea avantajelor competitive ale proiectului și crearea unei conexiuni autentice cu potențialii cumpărători. Mai mult, agenția a creionat și consolidat strategia de comunicare a parteneriatului dintre ambasadorul proiectului și client, care a consolidat poziționarea brandului, subliniind valorile comune: încredere, performanță și stil de viață activ.

„Parteneriatul cu The Public Advisors a fost esențial în conturarea unei strategii de comunicare coerente și susținute pentru brandul Liebrecht & wooD și, în special pentru proiectul Liziera de Lac, ansamblul rezidențial din estul Bucureștiului, amplasat la mai puțin de 20 de minute de Pallady. Proiectul ambițios, aduce în atenția viitorilor rezidenți un stil de viață echilibrat, conectat la natură, dar în același timp bine ancorat la nevoile moderne ale unei comunități active. Împreună cu The Public Advisors, am reușit să comunicăm aceste valori într-un mod transparent și aliniat la cerințele viitorilor rezidenți  – vorbind despre apartenență, performanță și echilibru. The Public Advisors este un partener de încredere, atent la nuanțe și mereu ancorat în dinamica pieței – un partener care ne-a ajutat să transformăm un concept complex într-un mesaj clar și inspirațional pentru comunitatea pe care o construim.” Raluca Dumitrică, Head of Marketing Liebrecht & wooD Romania.

De asemenea, The Public Advisors semnează de 3 ani proiecte de comunicare pentru SPEEDWELL Development, unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari din România și Polonia, cunoscut pentru proiectele sale premium, sustenabile și eficiente energetic. Pentru SPEEDWELL Development, The Public Advisors s-a concentrat pe comunicarea corporate și pe poziționarea brandului, punând accent pe caracteristicile fiecărui proiect imobiliar. De la comunicarea certificărilor verzi pentru proiectele QUEENS District, GLENWOOD Estate, THE MEADOWS, THE IVY și până la comunicarea proiectelor de regenerare urbană precum CITY ZEN, RECORD PARK sau PALTIM, The Public Advisors a conturat mesaje adaptate fiecărui tip de dezvoltare, evidențiind nu doar inovația și sustenabilitatea, ci și impactul pozitiv asupra comunităților și a mediului.

„Echipa The Public Advisors știe ce înseamnă să livrezi într-o industrie în care totul se mișcă repede și fiecare detaliu contează. Înțeleg obiectivele, sunt proactivi și adaugă valoare prin idei bine ancorate în realitate. De la comunicarea corporate până la proiecte ca THE IVY, QUEENS District sau GLENWOOD Estate, reușesc să păstreze consistența și relevanța mesajului SPEEDWELL. Înțeleg contextul, ritmul și nevoile reale ale unui dezvoltator dar și identitatea fiecărui proiect, anticipează, propun, conectează și adaugă valoare în fiecare interacțiune cu noi. Pentru un dezvoltator care are proiecte în care 70% din vânzările unei noi clădiri vin din recomandările clienților anteriori, cum este cazul THE IVY anul trecut, a recomanda cea mai recomandată agenție de PR din România este o formă în sine de reală apreciere.”, Răzvan Ionescu, Marketing Manager SPEEDWELL Development.

Mai mult decât atât agenția de relații publice colaborează cu divizia de imobiliare a Alfa Group, ce își consolidează poziția în segmentul rezidențial high-end prin intermediul proiectului Cloud 9 dezvoltând și implementând strategia de comunicare corporate, cu accent pe valorile brandului, viziunea pe termen lung și poziționarea companiei ca un jucător relevant pe piața premium din România.

Pentru a susține această viziune și a o transmite către public, The Public Advisors a construit o strategie de relații publice cu focus pe zona B2B, menită să întărească poziționarea Cloud9 ca dezvoltator premium ancorat în realitățile pieței. Un punct central al demersului a fost organizarea conferinței de presă pentru prezentarea rezultatelor studiului calitativ realizat de Cloud9, care a analizat criteriile reale de decizie ale cumpărătorilor din segmentul high-end din nordul Bucureștiului. Evenimentul a generat acoperire în presa de business și de real estate, contribuind consolidarea poziționării Cloud9 ca un dezvoltator informat, orientat către client. Agenția a completat strategia prin facilitarea interviurilor cu echipa de management Cloud9 și prin integrarea activă a brandului în conferințe de profil, contribuind astfel la consolidarea reputației în rândul investitorilor, dezvoltatorilor și liderilor de opinie din real estate.

”The Public Advisors a adus în proiect nu doar o expertiză solidă în comunicare, ci și o înțelegere profundă a pieței de real estate. Promptitudinea, viziunea strategică și abilitatea de a transforma insight-uri relevante în acțiuni concrete au confirmat că sunt un partener de încredere în comunicare”, adaugă Loredana Saru, Communication Strategy and Planning Cloud9.

Și pentru Hagag Development Europe, dezvoltator imobiliar de prestigiu pe piața din România, ce s-a remarcat prin reconversia unor clădiri istorice din zone premium ale Bucureștiului, The Public Advisors a construit o strategie de comunicare care a pus în valoare viziunea brandului, respectul pentru patrimoniul cultural și istoric al Capitalei și angajamentul față de dezvoltarea urbană sustenabilă. Dezvoltatorul a transformat proiecte emblematice precum H Victoriei 109H Victoriei 139H Tudor Arghezi 21 și H Stirbei Palace în repere ale unei noi ere în real estate – una în care trecutul și actualul se îmbină armonios. 

”Pentru mine, colaborarea cu The Public Advisors este una specială. Și spun asta pentru că, între noi, există un istoric, în sensul în care, înainte de a mă alătura Hagag Development Europe am făcut parte din echipa TPA. Așadar, ma bucur să continui acest parcurs, acum într-o formulă diferită, dar cu aceeași încredere și respect reciproc. Împreuna cu fostele mele colege am construit pentru Hagag Development Europe o strategie de comunicare centrată pe valorile și misiunea brandului și am povestit, întotdeauna, cu entuziasm, despre dezvoltările imobiliare care schimbă în bine aspectul orașului, dar și despre beneficiile pe care proiectele noastre de renovare, redezvoltare sau reconversie ale clădirilor cu valoare de patrimoniu le aduc atât țesutului urban, cât și comunitătii locale.”, adaugă Andreea Dumitru, Chief Marketing Officer în cadrul Hagag Development Europe.

Fondatoarea The Public Advisors concluzionează: The Public Advisors își asumă rolul de punte între dezvoltatori și publicul țintă. Astăzi, oamenii își aleg casa nu doar cu mintea, ci și cu sufletul – iar noi suntem cei care distribuim mesajul mai departe, cei care creează o legătură între brand și public, asigurându-ne că fiecare detaliu comunicat reflectă autenticitatea și valorile companiei și oferind, în același timp, mai mult decât simple informații - o poveste în care să se regăsească.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related