Retrospectiva pacalelilor lui 1 aprilie 2015

Retrospectiva pacalelilor lui 1 aprilie 2015

Gata cu pacalelile, intram in rutina plicticoasa a adevarului si numai a adevarului. E, dar tot raul spre bine, dieta exclusiva de pacaleli nu ne duce nicaieri bun, devenim ori imuni, ori paranoici.

Si stiti cum ne plac noua pattern-urile, asa ca am facut si de data asta niste categorii de branduri, mai putin riguroase ca in ultimele studii - dar na, tot categorii se numesc.

De departe, modul cel mai popular de a sarbatori 1 aprilie, brand fiind, este lansarea fictiva a unui produs si mai fictiv. De ani de zile, aflam despre fel si fel de gadget-uri din care 99% nu vor vedea lumina zilei. E frumos cand observi cum unii ies din dispozitia asta de productie fabulatorie si se joaca cu alte elemente ale brandurilor lor. Haideti cu mine un pic mai in jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related