Costin Milu a filmat primul spot la 2 saptamani dupa ce a fost angajat

Costin Milu a filmat primul spot la 2 saptamani dupa ce a fost angajat

Sloganul suna asa: "Cum ar fi sa gasesti acasa tot ce ai lasat pe plaja?". Era vorba de o campanie sociala care indemna oamenii sa stranga gunoaiele de pe plaja. “Am fost foarte norocos”, isi aminteste Costin Milu (Creative Director, DDB). A fost director de creatie la Tempo, a lucrat la Propaganda, McCann Erickson si Scala JWT, unde a si inceput.

A vrut sa se angajeze in publicitate datorita lui Tugu (Alexandru Dumitrescu), care ii povestea ce nebunie e acolo. Asta a si gasit. Alaturi de foarte multa munca.

 

Tugu, un bun prieten, lucra deja de cativa ani in publicitate si-mi tot povestea vrute si nevrute. " Hmmm, ce nebunie, vreau si io!", mi-am zis cu multa naivitate in gand, asa ca am mers si eu la un interviu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related