[CSR in Romania] Razvan Nastase (Free Communication): Cand se liciteaza in fiecare an pentru proiecte noi, te intrebi ce impact real exista si ce valoare mai are consecventa unei directii CSR

[CSR in Romania] Razvan Nastase (Free Communication): Cand se liciteaza in fiecare an pentru proiecte noi, te intrebi ce impact real exista si ce valoare mai are consecventa unei directii CSR

In timp ce sondam perspectivele clientilor asupra proiectelor de CSR si comunicarea acestora, am vrut sa ne indreptam microfoanele virtuale spre oamenii din agentii care lucreaza pe astfel de campanii. Impreuna cu ei speram sa pictam un tablou cat mai spre 360 al modului in care sunt alese, gandite, implementate si comunicate proiectele de CSR in Romania. 

Desi directiile de CSR adoptate si declarate de catre companiile romanesti raman stabile, Razvan Nastase (Account Director, Free Communication) e de parere ca, la capitolul proiecte, consecventa dispare. Ori tocmai de efectele actiunilor consecvente au nevoie brandurile: credibilitatea in fata publicului si asocierea cu o anumita cauza/proiect la nivel de perceptie. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related