[Noile tipuri de public] Stefan Liute: Generatiile tinere sunt acum mult mai omogene cultural, iar un milllennial britanic seamana destul de mult cu unul din Romania

[Noile tipuri de public] Stefan Liute: Generatiile tinere sunt acum mult mai omogene cultural, iar un milllennial britanic seamana destul de mult cu unul din Romania

Dincolo de yuccies, millenials, hipsteri si corporatisti, despre care se vorbeste intens in ultima perioada, Stefan Liute, Strategy Director Storience, ii arata pe ceilalti: celebritati ieftine, smecheri din politica sau din cartier, oameni fara adapost.

O schimbare seismica a avut loc in categorisirea publicului, spune el, iar criteriile de segmentare se indeparteaza de cele clasice, socio-demografice si se axeaza mai mult pe cele psihografice.

 

Storience este o agentie de branding care lucreaza cu clienti din domenii foarte diferite. Ca atare, si publicurile pe care le intalnim sunt extrem de diferite si de specializate, unele de masa, altele foarte restranse si puternic profesionalizate. Asa ca e absolut imposibil sa compilam o lista cat de cat coerenta - mamicile active social si investitorii institutionali specializati in investitii minoritare in companii industriale sunt doua tipuri de public foarte diferite :-)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related