[Noile tipuri de public] Bogdan Ionita, Lowe: Ne referim mai mult la individ, la nise care se formeaza in jurul unor comportamente decat la mase mari de oameni

[Noile tipuri de public] Bogdan Ionita, Lowe: Ne referim mai mult la individ, la nise care se formeaza in jurul unor comportamente decat la mase mari de oameni

Corporatistul stie unde o sa fie cariera lui peste 5 ani, hipsterul vrea proiecte. Sunt diferiti, dar nu atat de radical pe cat ar crede lumea. Ce urmeaza dupa ei? Un mix, acesti yuccies care isi fac timid aparitia si in Romania. Bogdan Ionita, Head of Strategy Lowe, ne face portretul lor: "public tanar, care vrea sa fie propriul stapan, care vrea sa “traga” pentru el, intr-un domeniu care-i face placere".

 

Pentru inceput cred ca trebuie sa discutam cum anume apare acest nou public si ce anume a influentat aceste schimbari.

Si as vorbi in primul rand despre tehnologie, explozia de informatie la care lumea are acces si boom-ul mediului digital. Astfel, avem de-a face cu un public mult mai informat, mult mai mobil, mai greu de prins si mai putin loial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related