FCB Johannesburg a castigat Grand Prix-ul la sectiunea Press din cadrul Festivalului Cannes Lions

Simply the best - acesta a fost mesajul juriului atunci cand a anuntat ca ad-ul "Periscopul" realizat de FCB Johannesburg pentru compania Lego a castigat Grand Prix-ul la sectiunea Press din cadrul festivalului international de publicitate Cannes Lions. Creat in stil minimalist de catre echipa de la FCB Johannesburg, ad-ul castigator ilustreaza un periscop alcatuit din piese Lego, care pare sa iasa dintr-o "mare albastra" de Lego, cu mesajul simplu, "Imagineaza-ti".

Lucrarea a fost laudata de David Droga, presedintele juriului, care a spus ca "a reinviat ADN-ul marcii, si anume imaginatia. Nu este o lucrare statica, trebuie sa o privesti si sa participi. Exploreaza si exploateaza esenta originala a brandului si, in ciuda faptului ca este simpla, este extrem de profunda, avand un impact puternic atat pentru juriu cat si pentru targetul de copii". Acesta a mai adaugat: "Cred ca fiecare membru al juriului isi poate imagina cate un tip diferit de submarin ivindu-se din adancuri".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related