Noul Ursus Premium - nascut din pasiunea pentru perfectiune

URSUS evolueaza adoptand un design mai elegant si mai atractiv care sa reflecte statutul de lider de piata detinut pe segmentul Premium. Cu aceelasi gust special, autentic si inconfundabil, dar cu o noua sticla, de culoare verde si cu o noua eticheta, URSUS Premium raspunde recentelor modificari ale comportamentelor de consum si viitoarelor evolutii ale pietei generate de aderarea la Uniunea Europeana, aducand un nou design de calitate, modern si atractiv.

URSUS schimba culoarea sticlei in verde, simbol al berii premium. In acelasi timp isi modernizeaza si isi stilizeaza eticheta, pastrand insa toate elementele de identificare ale marcii. Logo-ul este modificat, fiind utilizate fonturi noi, mai moderne, iar coroana, simbolul celei mai bune beri din Romania, este modificata prin accentuarea stilizarii. Folia de staniol din partea superioara a sticlei este aurie si are inscriptionat circular sloganul "Regele Berii in Romania". Eticheta berii a fost si ea schimbata, culorile de baza ce o compun sunt rosu, auriu si alb. In partea inferioara a acesteia sunt stilizate trei medalii de prestigiu castigate de Ursus Premium la cele mai importante competitii internationale de gen, peste care este scris "Fondat 1878". Logo-ul este incadrat de doua bannere "Bere Cluj" si "Premium", iar pe marginea etichetei este tiparit sloganul URSUS Premium "Regele berii in Romania", "King of beer in Romania".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related