Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al celui mai nou cartier de afaceri din București

Rogalski Damaschin gestionează comunicarea pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al celui mai nou cartier de afaceri din București

CA Immo, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de închiriere, administrare și dezvoltare de clădiri de birouri din Europa Centrală, a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare pentru Orhideea Towers, proiectul simbol al zonei de afaceri Orhideea, aflată în plină expansiune.  

Rogalski Damaschin va oferi servicii de branding, consultanță strategică în comunicare, content development, brand journalism, media relations, reputation management și organizare de evenimente.

 „Am căutat un partener cu experiență în comunicarea corporate și cu pasiune pentru o industrie în care apar constant provocări. Am apreciat modul în care echipa Rogalski Damaschin a înțeles nevoile noastre de comunicare și a reușit să identifice un concept creativ care va contribui la  promovarea proiectului Orhideea Towers, dezvoltat într-unul dintre cele mai dinamice  cartiere de afaceri din București”, a declarat Marian Roman, Managing Director CA Immo Romania.

Ne bucurăm să lucrăm alături de CA Immo pentru un proiect inovator care aduce plusvaloare pieței de profil din România. Propunerea noastră pentru Orhideea Towers include o comunicare bipartită – corporate și digital PR, având drept obiectiv promovarea brandului și a clădirii către diferite tipuri de public țintă”, a adăugat Eliza Rogalski, Founder - Head of Corporate PR Rogalski Damaschin Public Relations.

 

Orhideea Towers, primul proiect dezvoltat de CA Immo în România

Orhideea Towers se raliază noilor tendințe în piața de office, încorporând facilități și dotări necesare unui nou concept de spațiu de lucru - „new ways of working”. Proiectat de BEHF, o reputată firmă de arhitectură din Austria, cu suportul local asigurat de către compania romaneasca Architect Service și Orhideea Towers are un design inovator și  beneficiază deopotrivă de  avantajele localizării apropiate de centru și de accesul facil multi-modal, proiectul fiind amplasat in vecinatatea podului Basarab - nod de infrastructură esențial al Capitalei.

Proiectul este gândit să reflecte aspirațiile profesionale ale angajaților și să susțină productivitatea acestora. Ca și organizare posibilă din punctul de vedere al soluției de arhitectură, accentul cade mai mult pe spațiile comune care să încurajeze dialogul și cooperarea, munca multi-disciplinară și împărtășirea ideilor.

Flexibilitatea  proiectului rezidă și în faptul ca zonele de lucru ce pot fi realizate în Orhideea Towers vor fi compatibile cu cele mai noi tehnologii de comunicare. În același timp, zonele de lucru vor fi prevăzute și cu spații restrânse, în care angajații vor putea lucra în liniște. Se încurajează astfel interacțiunea și spațiile flexibile de lucru. Un alt beneficiu incontestabil este asigurat de prezența generoasă a luminii naturale, iar ferestrele care se deschid contribuie de asemenea la un mediu placut și natural, aducând un aport suplimentar de aer proaspăt.

Din perspectiva conceptului și a specificațiilor tehnice, proiectul reflectă experiența CA Immo ca  dezvoltator de succes în piețele mature din centrul Europei. Clădirea este dezvoltată în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate, design și sustenabilitate CA Immo și va îndeplini criteriile necesare pentru certificarea LEED Gold.*

Proiectul, dedicat companiilor dinamice și angajaților lor, va avea o suprafață închiriabilă totală de 37.000 de metri pătrați. Orhideea Towers este primul proiect imobiliar dezvoltat de la zero de CA Immo în România şi va absorbi până la finalizare o investiţie de 75 de milioane de euro. Construcţia a demarat în luna octombrie 2015 şi se va încheia in luna decembrie 2017, având ca antreprenor general compania austriacă PORR Construct.

*Leadership in Energy and Environmental Design (LEED) e sistemul predominant de certificare a construcțiilor sustenabile în Statele Unite, bazat pe criterii ca eficienţa energetică, reducerea consumului de apă, a emisiilor de dioxid de carbon, îmbunătăţirea calităţii aerului în interiorul clădirilor, şi economia de resurse în general. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related