Secretul derutant al mașinilor pentru femei

Secretul derutant al mașinilor pentru femei

Oare ce înseamnă mașini pentru femei? Sunt roz, mici, parchează singure, fac cafea? Ne scuzați ca am dat iama în stereotipii, dar ne-am adus aminte de pixurile pentru femei și nu ne-am putut abține. 

Seat, în parteneriat cu Cosmopolitan, va dezvolta o mașină pentru femei, scrie Campaign. Mașina va fi o versiune specială a modelului Mii, căreia i se va adăuga tot felul de atribute alese de echipa creativă, editorii revistei și cititori.

Continuăm să nu înțelegem ce ar trebui să aibă în mod deosebit o mașină pentru femei, așa că Susanne Franz, global marketing director Seat, explică: va întâlni nevoile zilnice ale femeilor și va fi ”cea mai feminină mașină a brandului”. Mașina va trece de estetică și va fi un vehicul funcțional.

Cum asta nu ne-a luminat prea mult, am mers în trecut, pentru a vedea și alte mașini pentru femei și a le afla secretul.

În 2008, de exemplu, Promotor scria despre ”Renault Clio Cosmopolitan, ediţie specială creată pentru reprezentantele sexului frumos, realizat în colaborare cu designer-ul român Venera Arapu”.

Caracteristici care ne-au atras atenția: ”Husele create pentru tetierele Clio se asortează cu... consola centrală. Culoarea? Bleu ciel, o invitaţie la serenitate, aceea pe care o vei regăsi şi la esarfa, geanta şi umbrela semnate Venera Arapu”.

Prima încercare auto-feminină se întâmpla în 2005, când Renault a lansat, tot în colaborare cu revista, Modus Cosmopolitan, în serie limitată. 

După cum se vede în imagine, e loc pe scaun de plase pentru cumpărături și glastre pentru flori. Ah, deci despre asta era vorba. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related