SEAT si Interactions, pe shortlist-ul Mixx Awards Europe 2014

Campania “SEAT  Webshop – The online shop for new and used cars", creata de Interactions pentru clientul SEAT, este nominalizata in cadrul categoriei Lead Generation la Mixx Awards Europe 2014, fiind singura prezenta romaneasca pe shortlist-ul festivalului. In aceeasi categorie au mai fost nominalizate campaniile "Try My Hybrid", realizata de Saatchi & Saatchi Norvegia pentru Toyota, sau "My Renault", de la Head Office Belgia pentru Renault. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul galei de la Paris, pe 20 - 21 mai. 

Mixx Awards premiaza cele mai bune campanii interactive sau de digital din Europa. In faza europeana a competitiei intra campaniile castigatoare in cadrul editiilor locale ale Mixx Awards. Din statele unde nu se organizeaza editii locale Mixx Awards poate fi inscrisa orice campanie premiata cu aur, argint sau bronz intr-un festival local recunoscut international.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related