[Pe felia BTL] Nic Rotaru, Touch Communications: Asistam la o transformare catre agentia de BTL & digital, care va trebui sa acopere in tandem cele doua medii

Din ce se aude pe la conferinte, avem un subiect de maxima importanta si actualitate pe care inca nu l-am tratat separat si in profunzime: practica proiectului de comunicare integrat pana-n maduva lui. Cel din spectrul TTL, in care ATL-ul si BTL-ul isi combina puterile si cuceresc lumea. Cu teoria si obiectivele ne stim: personalitatea inchegata a brandului si deja celebra "experienta completa" pentru consumator. 

De vazut e cum stam la practica; adica, de pilda, impacarea BTL-ului cu digitalul. Si, apoi, impacarea conceptului creativ cu amandoua.  Incepem cu Nic Rotaru, Founder & Managing Partner Touch Communications, care crede ca BTL-ul inca mai trebuie sa invete cum sa foloseasca digitalul ca potentator, nu doar ca mesager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related