Reteta fericirii vine de la eJobs prin campania #HappyLaJob

eJobs aduce, incepand cu aceasta toamna, reteta fericirii la job, din convingerea ca depinde de noi sa construim un mediu profesional in care implinirea si impactul proiectelor noastre conteaza cu adevarat. ​Am pornit prin #HappyLaJob un manifest pentru ​fericire care devine din ce in ce mai puternic.

 

"Incercarea de a gasi acele ingrediente care influenteaza nivelul de fericire a derivat firesc din misiunea pe care ne-o asumam in piata autohtona: sa construim initiative de brand prin care sa crestem nivelul de awareness cu privire la importanta fericirii la locul de munca. In demersul strategic al acestei campanii, am subliniat, prin toate initiativele de marketing si comunicare, ideea ca fericirea este mai importanta decat putem uneori sa recunoastem; ne-am bucurat mult de increderea si sustinerea cu care acest mesaj a fost primit de catre companii. De aceea, continuam sa redescoperim reteta fericirii la job, care poate fi, desigur, mereu imbunatatita cu ingrediente care fac diferenta pentru fiecare angajat si angajator."
Laura Chiculita (CMO eJobs)

 

Campania vizeaza in comunicare atat segmentul B2B cat si B2C, vorbind despre importanta fericirii la locul de munca, atat in randul angajatilor, cat si al angajatorilor. Realitatea de zi cu zi este aceea in care serviciul ocupa o foarte mare parte din viata pentru majoritatea oamenilor, iar de cele mai multe ori, fericirea nu se afla in fisa postului.

 

 

"Povestea campaniei a prins contur in urma unui research prin care am definit 5 ingrediente de al caror mix depinde calitatea vietii profesionale dar si a unui video-experiment prin care ne-am propus sa aflam, alaturi de eJobs, mai multe despre fericire si trasaturile care o modeleaza. Apoi am construit o serie de videos in care am abordat teme legate de implinirea in viata profesionala: componenta financiara, cariera ideala, bucuriile care dau mai mult sens vietii profesionale. Peste 1.500.000 de utilizatori online s-au aflat pana in acest moment in fata intrebarii „Sunt sau nu fericit la job?” prin intermediul continutului video si peste 50.000 dintre ei au intrat pe platforma eJobs pentru a incerca testul #HappyLaJob. Activarile campaniei continua, atat in digital cat si in ATL si BTL. Drumul spre fericire la job este la inceput, dar este un drum de anvergura spre care merita sa privim cu deschidere, fiecare dintre noi."
Ioana Barbu (CMO 4ideas Agency)

 

Componenta financiara

 

Cariera ideala

 

Bucuriile care dau mai mult sens vietii profesionale

 

Lista celor 5 ingrediente eJobs de care depinde fericirea la job incepe cu pasiunea. Pasiunea in viata profesionala este despre acele proiecte, activitati, stari si planuri care ne motiveaza sa ne dam jos din pat dimineata si sa pornim spre job, sa punem suflet si creativitate in ceea ce facem; despre energie si voie buna; despre efort sustinut si in momente grele. Reteta fericirii trebuie sa contina si onestitate: curajul de a spune ce simtim, ocazia de a munci alaturi de oameni in care credem si care cred in noi, transparenta si corectitudine.

Evolutia este un alt ingredient cheie. Fericirea este o stare dinamica, iar in orice stadiu al carierei in care suntem, avem nevoie de contextul si motivatia de a progresa. Reteta n-ar fi completa fara sentimentul ca ceea ce lucram zi de zi are impact. Si nu in ultimul rand, reteta are nevoie de echilibru intre viata personala si job.

Intrebarea „Esti fericit la job?” s-a tradus din punctul de vedere al tacticilor din campanie, prin declinari ale acestor 5 ingrediente la nivelul fiecarui canal de comunicare. Echipa eJobs le-a gasit corespondent in ingrediente culinare si astfel a aparut ideea unei briose #HappyLaJob: reteta contine fructul pasiunii care aduce savoarea entuziasmului si a bunei dispozitii, migdale ca un simbol al evolutiei, lapte pentru echilibru si mierea pentru a aduce aminte de gustul dulce al onestitatii.

Briosa fericirii a calatorit prin toate colturile Bucurestiului, intr-o initiativa de PR sustinuta de FAN Courier, provocand influenceri din mediul online autohton, oameni de marketing, comunicare si antreprenori romani, sa descopere demersul eJobs.

Prin simplul mesaj „Esti happy?” alaturi de briosa fericirii, eJobs a incercat sa le reaminteasca oamenilor despre momentele in care pur si simplu iubesc ceea ce traiesc si de clipele dulci in care simt ca nimic nu-i poate opri; totodata, le-a adus aminte de zilele in care zambesc de indata ce se trezesc si i-a incurajat sa aiba parte de cat mai multe.

Prin reteta fericirii, eJobs propune cateva elemente necesare din bagajul pe care il luam cu noi in drumul catre fericire. Mai mult, ne impinge sa descoperim acele ingrediente care au sens pentru noi si sa personalizam reteta in functie de preferintele culinare, sau de ce nu, de viata si cariera.

 

Testul fericirii si pasii urmatori prin care eJobs isi propune sa creasca nivelul fericirii la job in Romania, se afla pe ejobs.ro/happy, o platforma plina de viata care va fi actualizata constant cu noutati menite sa creasca awareness-ul cu privire la importanta fericirii.

 

Echipele participante:

Echipa eJobs: Laura Chiculita - CMO, Stefania Grajdeanu - PR Manager, Calin Balea - Art Director, Alexandra Stanciu - Graphic Designer, Oana Anghel - Redactor, Liviu Florea - Redactor

Echipa 4ideas: Ioana Barbu - CMO, Creative Strategist; Bogdan Nicoara - Creative Director; Theodora Tanczos - Copywriter; Andrei Deligiorgi - UX/UI Designer, Razvan Cristea - Senior Web Developer



4ideas

Noi suntem 4ideas, “digital engineering for smart brands”. Din 2009, cream strategii inovative si creative, care au ajutat brandurile sa comunice mai bine si sa se conecteze cu userii. Credem in excelenta... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Related