No Shortcuts, noua campanie FAN Courier, creată de Marks în colaborare cu DoR

No Shortcuts, noua campanie FAN Courier, creată de Marks în colaborare cu DoR

Același loc - coperta 4 a publicației DoR, o nouă platformă pentru cei care au ceva de spus, susținută de FAN Courier.

După încheierea campaniei Livrăm Emoții, prin care invitam oamenii să scrie o scrisoare atipică unei persoane importante din viața lor, pe coperta 4 a revistei, am primit provocarea de a găsi un next step pentru această machetă de presă devenită campanie interactivă.

Pentru că susținerea antreprenoriatului este deja o tradiție pentru FAN Courier, noua campanie #NoShortcuts le oferă o platformă de promovare micilor organizații cu visuri mari și start-up-urilor curajoase.

"Ca business românesc, și FAN a trecut prin greutățile începuturilor, iar din punct de vedere al domeniului de activitate, compania susține zilnic afaceri mari sau mici, dar și ONG-uri, cluburi sau asociații. Așa că ideea de a oferi o voce unor inițiative antreprenoriale și sociale valoroase, pe care le susținem, ni s-a părut că e exact ce trebuie pentru colaborarea cu DoR." Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager, FAN Courier)

 

De ce No Shortcuts? Pentru că, pe drumul către succes și performanță, nu prea poți alege scurtăturile, trebuie să străbați drumul pas cu pas, oricâte provocări ai întâlni. Așa că, de cele mai multe ori, proiectele și businessurile au o cale lungă de mers până să se bucure de recunoaștere sau rezultate. Campania No Shortcuts le oferă o mână de ajutor la capitolul awareness.

 

"Ne-am dorit să propunem o campanie care să fie un fit bun atât pentru imaginea și direcția strategică a brandului, cât și pentru mediul în care este comunicată: o revistă de jurnalism narativ care spune povești despre oamenii de lângă noi și realitățile socio-culturale care ne influențează pe toți. Împreună cu clientul, am decis să folosim la maximum coperta 4, un simplu ad nu ni s-a părut suficient. De aceea, campania No Shortcuts găzduiește poveștile unor inițiative speciale, care merită aprecierea, și chiar implicarea, noastră." Sabina Stănciucu (Copywriter, Marks)

 

Pentru fiecare ediție DoR, alegem 4 businessuri, organizații sau inițiative care vor să schimbe ceva și au potențialul de a împinge România înainte, le documentăm povestea și îi invităm pe cititori să le cunoască.

Până acum, pe copertă au apărut Ateliere fără frontiere, organizația care angajează și consiliază oameni vulnerabili și marginalizați, pentru a-i ajuta să devină independenți, clubul de robotică AutoVortex, care câștigă pentru România cele mai importante competiții internaționale de robotică destinate elevilor de liceu, clubul de scrimă Riposta, o echipă de antrenori care încearcă să le împărtășească copiilor, adolescenților, dar și adulților, pasiunea pentru un sport bazat pe fair-play și onoare, ADFABER, ONG-ul care și-a propus să transforme România cu ajutorul tehnologiei și care a adus în România două dintre cele mai importante proiecte de educație IT din lume: Hour of Code și Technovation Challenge; Anagram, berăria artizanală care crede în promovarea antreprenorilor locali, a micilor producători, a produselor craft și a serviciilor de calitate, Mamizza, pizzeria care le oferă bucureștenilor pizza napoletană autentică, Funky Citizens, comunitatea care crește cetățenii de mâine și Lateral, compania românească de tech și design cu birouri în New York, San Francisco, Londra, Cluj, Oradea și Mureș.

 

În ultima ediție, abia apărută, poți citi despre MamaPan, brutăria care susține mamele aflate în situații dificile de viață, oferindu-le un loc de muncă, AMURAL, echipa a cărei misiune este aceea de a susține artiști, makeri și creativi să lucreze la visul lor, Ajută Viața, asociația care reprezintă drepturile persoanelor cu dizabilități și Hyperpragma, startup-ul de robotică care a brevetat sistemul modular autostructurant.

Te încurajăm să te abonezi la DoR și să descoperi toate poveștile oriunde, cu plăcere.

Echipele proiectului:

FAN Courier
Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager

Marks
Mia Munteanu, Client Service Director
Paula Matei, Account Manager
Ana-Maria Preduț, Account Executive
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Art Director

Decat o Revista
Cristian Lupșa - Editor
Artemisa Pascu - Creative director
Cătălin Georgescu - Fotograf

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related