Art of Protest pe locul întâi în topul ADC*RO al lunii februarie

Membrii ADC România au desemnat ideea „Art Of Protest” ca fiind cea mai creativă din luna februarie. Aceasta a fost semnată de Mara Danilă. „Art of protest” e o galerie de artă pentru protest. Ilustratori și artiști vizuali au transformat mesajele străzii în artă ce poate fi downloadată gratuit, printată acasă de către oricine și adusă la următorul protest.

„Să spunem că ai ieșit în piață. Asta înseamnă că te-ai simțit nervos. Frustrat. Revoltat. 'Art of protest' a fost prima inițiativă prin care ai simțit că există o mișcare, și e alături de tine, de mesajul tău. Că te susține. Și te ajută să comunici mai departe de piață. Și cel mai important, îți face mesajul auzit”, declară Sandra Bold (Head of Copy MRM // McCann & membru ADC România).

Jazz ocupă locul al doilea datorită proiectului de Valentine's Day, dezvoltat pentru Grand Entertainment. Din cele peste 100 de istorisiri de dragoste ȋnscrise ȋn campanie, trei au devenit subiect de film, ȋntr-o serie de trailere proiectate ȋn sala de cinema, chiar ȋn prezența cuplurilor care ȋși recunoșteau pas cu pas povestea. Campania a fost creată de Alexandru Buta // Art Director & Simona Suman, Andrei Stanciu // Copywriter.

Cel de-al treilea loc este câștigat de Leo Burnett România pentru outdoorul „România, ediție aniversară”, de pe celebrul Panou Arthur Verona. Mesajul a apărut cu ocazia protestelor de la Guvernul României.

Pentru luna februarie, mențiuni au primit lucrările: “Vodafone20 – Ai puterea să-ți faci viitorul”, de la McCann WorldGroup România, “#cinstenuhoție” de la Rusu+Borțun Brand Growers pentru brandul Primus de la Patru Mâini și “Electric Castle 2017 – Second Artist Announcement”, dezvoltat de Electric Castle și Cake.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related