Bloggerul Ela Crăciun a generat o audiență de 100.000 de spectatori online în primul eveniment dedicat “super mamelor”

Bloggerul Ela Crăciun a generat o audiență de 100.000 de spectatori online în primul eveniment dedicat “super mamelor”

Primul eveniment al campaniei “Super mame cu super puteri” lansată de bloggerul Ela Crăciun a generat o expunere de peste 2 milioane de persoane ca urmare a integrării instrumentelor online și offline. Pentru prima dată într-o campanie susținută de un blogger de parenting, Ela a comunicat printr-o strategie care a inclus poziționarea de people stoppere și spoturi audio în centrul Auchan Titan, spoturi radio susținute de partenerul media Smart Fm precum și prezența în media offline prin parteneriatul cu Revista Femeia. 

Evenimentul cu tema “Ia o pauză fără să te simți vinovată” a avut loc sâmbătă, 18 martie, în cadrul centrului comercial Auchan Titan și a generat o expunere online de peste o jumătate de milion de persoane.

Timp de o oră și jumătate, invitații Elei au vorbit despre dreptul mamelor de a-și rezerva propriile momente libere. Cum ajung femeile să facă loc momentelor de răsfăț? Cum se eliberează de sentimentul de vinovăție atunci când aleg să își dedice timpul unor proiecte personale? au fost întrebările la care au răspuns Andi Beldianu, life coach şi Carmen Negoiță, fashion blogger.

Evenimentul a fost transmis integral live, pe pagina de Facebook a Elei Crăciun și a avut un reach de o jumătate de milion de persoane și o audiență de peste 100.000 de spectatori online.

"Foarte multe femei s-au regăsit în mesajul campaniei și l-au susținut prin prezența lor la eveniment. Pentru mine, ca blogger, a fost un sentiment uimitor să mă întâlnesc față în față cu mamele care îmi citesc articolele și să pot vorbi atât de sincer cu ele. Cred că pentru orice blogger întâlnirea cu cititorii săi este un moment important, în care ei te pot cunoaște, în primul rând ca om. Eu cred în sinceritatea femeii care spune că nu este perfectă și în curajul ei de a spune că poate mai mult. Sunt una dintre aceste femei și mai am încă patru evenimente în care voi susține că perfecțiunea ne aparține, fix așa cum suntem noi", spune Ela Crăciun (inițiatoarea campaniei).

 

Următoarele evenimente ale campaniei vor fi desfășurate în cadrul aceluiași parteneriat cu Galeriile Immochan. Calendarul evenimentelor este disponibil pe elacraciun.ro.

Campania Super mame cu super puteri este susținută de partenerii media – Revista Femeia, mami.ro, parinti.com și radio Smart FM. Sponsorii primului eveniment au fost magazinele Maxi Toys, Colour Juice și Cofetăria ANA Beller.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related