Bloggerul Ela Craciun este “Doamna Craciun” in campania retailerului de jucarii Maxi Toys

Bloggerul Ela Craciun este “Doamna Craciun” in campania retailerului de jucarii Maxi Toys

“Doamna Craciun” este personajul principal al campaniei de comunicare initiata, anul acesta, de retailerul de jucarii Maxi Toys. Reteaua de magazine detinuta de firma Nicoro Trading, face echipa cu cel mai in voga blogger in zona de parenting, Ela Craciun, care isi imprumuta numele pentru o campanie amuzanta, care sparge tiparele clasice prin folosirea de mijloace de comunicare creative.

Campania este coordonata de agentia Creative Business Management si se va desfasura pana la finalul lunii decembrie a acestui an. 

Storyboardul campaniei este amuzant si dinamic, pornind de la ideea ca, in acest an, cadourile copiilor cuminti sunt aduse de Doamna Craciun. Personajul principal este bloggerul Ela Craciun, care va alege cadourile pentru cei mici din magazinele Maxi Toys si le va testa inainte de a porni in aventura de Craciun.

 

Visual-uri si teasere video sustin campania si au ca scop identificarea celor mai atractive produse de sezon pentru copii. In prima parte a campaniei Ela Craciun testeaza jucariile intr-o serie de 6 clipuri video cu durata medie de 2 minute.

Fiecare video care ca subiect o jucarie, pe care doamna Craciun o propune publicului sau pentru a obtine un feedback din partea acestora. Cele mai utile raspunsuri vor fi premiate cu unul dintre produsele prezentate, cititorii avand un preview al celor mai de succes jucarii propuse de brand-ul Maxi Toys.

In a doua etapa a campaniei, doamna Craciun va publica un articol pe blog-ul elacraciun.ro in care face recomandarile finale pentru tolba pe care o va umple in seara de Ajun.

Campania este sustinuta de partenerii doamnei Craciun si ai Maxi Toys din acest an, site-urile qbebe.ro si sfatulparintilor.ro , unele dintre cele mai influente publicatii online din domeniul parenting.

 

Produsele testate de Ela Craciun pentru Maxi Toys se regasesc si intr-o serie de reclame TV difuzate de principalele posturi dedicate copiilor cu ar fi Disney Channel, Disney Junior, Boomerang si Cartoon Network. 

Brand-ul de jucarii Maxi Toys si Ela Craciun sunt la a doua colaborare. De 1 iunie magazinele de jucarii au sustinut campania Elei intitulata „Copilaria ne inspira”, care s-a bucurat de o audienta de o jumatate de milion de persoane.

"Alegerea Elei Craciun pentru campania de comunicare de sarbatori vine in mod natural, cu atat mai mult cu cat numele este in rezonanta perfecta cu personajul pe care ni-l dorim. Colaborarea de succes din trecut cu Ela ne-a determinat sa facem echipa si de data aceasta si nu avem nicio indoiala ca rezultatul va fi unul de exceptie. Tonul campaniei a fost setat pentru a iesi din tiparele clasice ale campaniilor de Craciun, aducand o abordare noua si mai amuzanta a mesajului.", spune Bianca Preda (business manager in cadrul agentiei Creative Business Management).

Agentia comunica pentru Nicoro Toys din 2010 si este responsabila pentru campaniile de marketing online si comunicare ale companiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related