Ce au mai hackuit creativii din publicitate

A început războiul, așa cum ne așteptam cu toții. Doar că filtrele de cafea, telefoanele sau device-urile care ne controleaza viața (scuze, casa, ne referam la casă) nu au fost cooptate de o inteligență artificială cu ambițiii de demiurg pentru a cuceri planeta și a râde de oameni, ci de oamenii din publicitate, care caută cu disperare medii noi, în care consumatorii să nu le mai dea skip. 

Burger King a vorbit, câteva ore, cu telefoanele oamenilor și alte sisteme, până s-a prins Google-ul. J. Walter Thompson Londra s-au infiltrat în rețelele de Wi fi pentru a forța oamenii să privească realitatea incomodă.

Și acum avem un transmițător radio care interferează frecvența radio de la 30 de metri pentru a alerta șoferii auto în legătură cu bicicliștii de pe stradă.

Aparatul se numește Safety Bike Radio și a fost gândit de Isobar Brasil și BSB Fab Lab, pentru a preveni accidentele din Brazilia. Device-ul a fost testat deja în anumite zone din țară.

 ”Am folosit tehnologia pentru a rezolva o problema care tot revine și nu doar în Brazilia, ci în toată lumea. Șoferii nu văd tot timpul bicicliștii, dar acum îi pot auzi”, spune Mateus Braga, Executive Creative Director Isobar.

Orice biciclist își poate face un astfel de transmițător, dacă urmează instrucțiunile pe de bsbfablab.com.br/safetyradio. 



Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related