Integrarea in UE repozitioneaza brandurile autohtone

Perspectiva integrarii in Uniunea Europeana aduce schimbari de la o zi la alta pe piata romaneasca. In multe domenii, competitia s-a ridicat deja de la nivel de produs la nivel de brand, astfel incat nevoile de comunicare sunt cu totul altele. Marketerii se vad nevoiti sa regandeasca pozitionarea brandurilor care vor intra curand pe o alta piata. Unii au inceput sa-si caute un loc in mintea consumatorului european inca de acum cativa ani, altii insa abia incep sa actioneze.

Cand presiunea concurentei devine prea mare, cand oferte noi, superioare inunda piata, pozitia brandurilor stabilizate in timp incepe sa se clatine. Acestea ar putea sa se dea la o parte schimband segmentul de target sau ar putea sa aduca oferta la un nivel superior, schimband in acelasi timp si comunicarea. In aceste cazuri, de cele mai multe ori intervine repozitionarea brandului amenintat. Cam asta se intampla pe piata romaneasca de ceva vreme cu foarte multe branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related