Graffiti BBDO si Scandia lanseaza cea de-a patra editie a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum"

Graffiti BBDO in parteneriat cu Scandia, liderul pietei romanesti de conserve de carne si pate, lanseaza cea de-a patra editie a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum". Tema din acest an este "Turismul responsabil" si, ca in fiecare an, exista trei premii constand in cate o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO si marele premiu - participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2006 (Portoroz, Slovenia).

Concursul de creatie se adreseaza tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Acestia trebuie sa prezinte propuneri (una sau mai multe) de concepte de creatie pe tema data, precum si variante de executii de spot radio, spot TV, macheta de presa si outdoor. Juriul din acest an va fi compus din: Bogdan Mirica - Director de Creatie Graffiti BBDO si Presedinte al juriului, Sorin Psatta - Director de Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog - Director Comercial Scandia si Gabriela Marculet - Director Marketing Scandia. Membrii juriului vor nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief. Juriul va lua in considerare conceptul, nu executia, insa modalitatea generala de prezentare poate fi un plus in evaluarea candidatilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related