Thomas Moradpour: "Effie-ul vorbeste despre adevaratele interese ale advertising-ului"

Interviu cu Thomas Moradpour (Europe CSD (Carbonated Soft Drinks) Marketing Director PepsiCo International)

IQads: In ce consta importanta premiilor Effie?
Thomas Moradpour: Cred ca este vorba, in primul rand, despre recunoastere. Toti ne dorim, pana la urma, sa fim recunoscuti pentru ceea ce facem. Ceea ce imi place la premiile Effie este ca recunoaste munca pentru ceea ce trebuie, pentru lucrul potrivit. Recunoaste un efort care aduce rezultate, rezultate care conteaza, in locul unei munci care este doar generica sau care chiar nu are nicio importanta. Cred ca aici gasim importanta acestui festival. Cred ca este bine ca, in aceasta industrie, cea mai buna munca este recunoscuta pentru ca ii inspira pe ceilalti sa urmeze modelul, sa faca o munca mai buna. Cred este important sa poti recunoaste cei mai buni, in domeniul asta, face ca talentele sa lucreze cu alte talente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related