Marketing Specialist @ Lagardere

Anunt valabil pana la data de 2022-05-27
Companie: Lagardere Travel Retail
Specializare: Social Media, Marketing, Digital
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Căutăm Marketing Specialist în echipa Lagardère Travel Retail, rol ce va susține în principal activitatea de social media pentru brandurile diviziei Essentials, cu focus pe brandul Inmedio.

Printre activitățile pe care le vei desfășura pe acest rol se numără:

  • Generarea și organizarea de conținut de marketing (scris, video și visual) pentru diferite canale de social media, în special Instagram și Facebook, în colaborare cu agențiile partenere;
  • Crearea de conținut și postări captivante, originale și relevante, actualizarea în permanență a conținutului digital pentru website-urile de brand și a altor platforme digitale ale brandului;
  • Analiza, monitorizarea și măsurarea indicatorilor de performanță social media și adaptare de conținut și propuneri, în funcție de aceștia;
  • Dezvoltarea de advocacy în rândul angajaților brandului, creșterea engagementului și promovarea pe rețelele sociale a acestei comunități;
  • Monitorizarea community management-ului pentru asigurarea unor răspunsuri prompte și potrivite cu promise-ul si personalitatea brandului;
  • Organizarea și monitorizarea concursurilor online și livrarea premiilor către câștigători.
  • Administratea conținutului pentru website-ul Inmedio și implementarea de actualizări.

 

CANDIDATUL IDEAL

Căutăm un profesionist cu experiență în marketing online, cunoscător al noilor trenduri și bunelor practici în social media (în special Facebook și Instagram). Sunt necesari 2-3 ani experiență pe un rol similar, iar diploma de studii universitare în domeniu reprezintă un avantaj.

Candidatul ideal este creativ și autonom și are abilități bune de comunicare și relaționare, organizare a proiectelor și lucru în echipă, cu o abordare pozitivă și proactivă. Nu în ultimul rând, are cunoștințe de Microsoft Office, Facebook Business Manager și se simte confortabil să utilizeze limba engleză. In categoria “nice to have” urmărim experiența de lucru cu tool-uri specifice de măsurare sau planificare social media, tool-uri de editare, GMB.

Din acest rol, vei lucra cu diferiți stakeholders, inclusiv category manageri, brand manager, agenție sau alți profesioniști din industrie pentru identificare de oportunități, direcționare traffic în website, creșterea audiențelor și consolidarea poziției de brand pe piață.

 

OFERIM

  • Un mediu profesionist, dinamic, în continuă dezvoltare, cu focus pe rezultate și grijă față de oameni;
  • Sistem de lucru hibrid și program flexibil; când lucrăm de la birou nu avem dress code, dar se poartă veselia și interacțiunea relaxată :);
  • Birou într-un sediu nou din Pipera, amenajat cu mult gust și creativitate;
  • Bonus de performanță în funcție de senioritate și de îndeplinirea obiectivelor;
  • Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești și să faci sport, să știi că suntem prieteni cu Bookster și 7card
  • Tichete cadou de Paște și Crăciun;
  • Primă pentru evenimente deosebite (nuntă, naștere copil, etc.);
  • Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development;
  • Primire călduroasă în echipa CSR, pentru a lăsa o amprentă a faptelor bune în comunitate; ne place să facem bine în jurul nostru!
  • Distracție și bună dispoziție la evenimentele corporate, care ne-au ieșit super până acum :).

Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.800 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019. Lagardère Travel Retail are o abordare unică integrată pentru a depăși așteptările clienților, însoțindu-i pe tot parcursul călătoriei lor, și pentru a oferi valoare adăugată partenerilor din zona de real estate și brand-uri. În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 290 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt brand-uri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee..

Aplica la acest job

Branded


Related