pastel dezvoltă campaniile tematice ale lanțului „1 Minute”, conceptul de retail al grupului Lagardère Travel Retail România

pastel dezvoltă campaniile tematice ale lanțului „1 Minute”, conceptul de retail al grupului Lagardère Travel Retail România

Agenția pastel comunică pentru grupul internațional Lagardere Travel Retail. Colaboarea a debutat la începutul acestui an când agenția a câștigat pitch-ul de comunicare a campaniilor tematice pentru lanțul de restaurante to-go „1 Minute”, un concept de retail al Lagardère Travel România.

În șase luni de la startul colaborării, pastel a dezvoltat două campanii tematice care fac parte din proiectul „1 Minute” de diversificare a meniului prin crearea unor experiențe diverse, cu specific geografic. Dacă prima dintre ele a fost centrată pe produsele balcanice, cea de-a doua, demarată la mijlocul lunii iulie, are în focus produsele mediteraneene.

„Descoperă orizontul gustului mediteraneean” este invitația lansată de restaurantele to-go „1 Minute” în cea mai nouă campanie tematică de promovare a rețetelor specifice spațiului mediteranean. Campania semnată de pastel aduce în prim plan imaginea sandvișului mediteranean, văzut prin binoclul exploratorului în căutarea noului gust. Curioșii și temerarii puși pe descoperiri vor găsi până pe 15 octombrie în rețeaua „1 Minute” produse din categoria fresh food și packed food, dezvoltate după rețete mediteraneene.

 

 

„Acceptăm fiecare challenge pe care ni-l oferă clienții cu entuziasm și cu determinare. Așa s-a întâmplat și în cazul Lagardere și ne bucură faptul că într-o jumătate de an am pus pe picioare două campanii de comunicare cu impact pentru lanțul de restaurante <<1 Minute>>. Dacă vorbim strict de ultima campanie din categoria produselor mediteraneene, credem că am surprins esența și spiritul bucătăriei mediteraneene și rămânem deschiși la multe aventuri asemănătoare”, a declarat Dana Nae Popa (managing director pastel).

 

Impactul campaniei s-a simțit deja în vânzări. Luna iulie a adus lanțului de magazine încasări nete cu 20% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut.

 

„Vânzările și entuziamsul clienților ne arată că specialitățile culinare mediteraneene au fost și sunt în topul preferințelor clienților noștri încă de la debutul campaniei. Sunt rezultate care ne bucură și care ne încurajează să continuăm seria proiectelor speciale cu produse culinare tematice. Campania mediteraneeană a avut în spate o întreagă strategie dezvoltată împreună cu echipa pastel și captează pe de o parte dorința de a încerca ceva nou și, pe de altă parte, nostalgia după o vacanță pe țărmul Mării Mediteraneene. Produsele vin la pachet și cu alte surprize și momente memorabile cu care vom surprinde în curând.”, a explicat Petruța Ioniță (Head of Marketing Lagardere Travel Retail România).

 

Experiența mediteraneeană cuprinde produse precum: salate, sandvișuri, platouri mixte savuroase, paella după o rețetă tradițională, fresh-uri naturale, deserturi și gustări.

 

Echipa Lagardère Travel Retail România
Petruta Ioniță, Head of Marketing
Dana-CristianaTeodorescu, Specialist Marketing
Marius-Cristian Prec, Category Manager
Victor Nedelcea, Category Manager
Mirela Roman, Product Innovation Manager

Echipa pastel
Dana Nae Popa - Managing Director
Laura Iane - Creative Director
Cristina Icnoțiu  - Group Creative Director
Răzvan Dumitrescu - Senior Strategic Planner
Manuela Silică - Account Director
Raluca Gorjanu-Radu - Art Director
Dan Talpalariu - Copywriter
Ionuț Ungureanu - Copywriter
Oana Ciornia - PR Manager
Ana-Maria Lazăr - Account Manager
Irina Staicu - Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 13 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti din arii diferite,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related