Specialist PPC @ Waio

Anunt valabil pana la data de 2023-04-04
Companie: Waio
Specializare: Social Media, PPC, Marketing, Digital
Tip job: Full Time
Nivel: Middle

Suntem o agenție mică de publicitate, care e pusă pe fapte mari! Pasiunea noastră este să aducem rezultate clienților noștri prin campanii cât mai inovative și eficiente. Prin echipa noastră de profesioniști, am reușit să construim relații de lungă durată cu brandurile cu care colaborăm, iar asta ne-a permis să obținem rezultate excepționale.

Despre rol:

  • Avem nevoie de un specialist în PPC, care să ne completeze echipa. Căutăm o persoană pasionată de tot ceea ce înseamnă PPC, cu o experiență vastă în Google Ads, Bing Ads, Facebook, Instagram, TikTok și LinkedIn Ads.
  • Ca membru al echipei, te vei ocupa de gestionarea și optimizarea diferitelor campanii PPC pentru clienții noștri, fiind responsabil de atragerea traficului de calitate și de maximizarea bugetului.
  • De asemenea, parte din atribuțiile tale va fi să ții clienții la curent cu privire la statusul campaniilor prin crearea și prezentarea raporturilor pe fiecare brand în parte.

 

Responsabilități:

  • Dezvolți și execuți campanii PPC pe diverse platforme, inclusiv Google Ads, Bing Ads, Facebook, Instagram, TikTok și LinkedIn
  • Faci research pe cuvinte cheie, scrii texte publicitare convingătoare și gestionezi strategiile de bidding pentru a ajunge la performanța maximă a campaniilor
  • Analizezi și raportezi rezultatele campaniilor, identificând zonele în care se pot face îmbunătățiri și recomandând optimizări
  • Colaborezi cu restul echipei noastre creative pentru a te asigura că strategia PPC se aliniază cu obiectivele generale de marketing
  • Prezinți și creezi raporturi pentru clienți, ținându-i la curent cu situația conturilor și a campaniilor. Implementezi și gestionezi Google Tag Manager (GTM) și Google Analytics pentru campaniile PPC
  • Ești mereu la curent cu ultimele tendințe și best practices PPC, testând continuu noi strategii pentru a obține rezultate mai bune.

 

Cerințe:

  • 2-3 ani de experiență în domeniul PPC, cu rezultate dovedite în gestionarea și optimizarea campaniilor pe mai multe platforme
  • Cunoștințe solide despre platformele Google Ads, Bing Ads, Facebook, Instagram, TikTok și LinkedIn, inclusiv despre campaniile de tip Shopping Ads pentru Facebook și Google
  • Abilități analitice excelente, care se traduc prin capacitatea de a utiliza datele colectate pentru a îmbunătăți strategia și a optimiza performanța campaniilor
  • Experiență cu Google Tag Manager (GTM) și Google Analytics
  • Abilități excelente de comunicare atât cu echipa, cât și cu clienții, atunci când sunt prezentate raporturile
  • Colaborare deschisă și eficientă cu colegii din diferite departamente
  • O înțelegere puternică a publicității online și o pasiune pentru obținerea rezultatelor prin tool-urile PPC.
Aplica la acest job

Branded


Related