Socializare, jocuri de strategie și gustul care se știe dintr-o felie: ontheroof semnează cea mai nouă campanie Jerry's Pizza - „Strategie pentru următoarea felie”

Socializare, jocuri de strategie și gustul care se știe dintr-o felie: ontheroof semnează cea mai nouă campanie Jerry's Pizza - „Strategie pentru următoarea felie”

Anul 2020 ne-a ținut în casă și ne-a schimbat o întreagă serie de comportamente, inclusiv pe cele de consum. Am devenit puțin mai egoiști, am rămas „în pătrățelul nostru” cu comenzile, ne-am obișnuit să mâncăm aceleași două-trei feluri de mâncare - pe scurt: ne-am plafonat. N-am mai avut aceleași oportunități de socializare, probabil de aici și această „apatie” a noastră. Însă, pe măsură ce lucrurile revin la normal, trebuie să începem să facem iarăși lucrurile care ne plăceau înainte de pandemie.

Cu această ocazie, cei de la ontheroof & Jerry’s Pizza își doresc să ne reamintească de ceva pe cât de sigur, pe atât de evident: că pizza va fi întotdeauna acolo, fie că e vorba de o aniversare, de întâlnirea de 10 ani de la terminarea liceului, de ocaziile când îți dorești să împărtășești un moment plăcut cu prietenii, sau de weekendurile când te hotărăști să nu ieși în oraș, ci să petreci o seară pe canapea, în compania persoanei iubite și a serialului preferat.

 

 „Ceea ce s-a mai schimbat în comportamentul consumatorului ține și de ocaziile de consum: mâncăm mai mult singuri, fie în fața monitorului, fie pe canapea. Odată cu lucrul de acasă, dormitorul și sufrageria au devenit și birou, și sală de conferințe, și bucătărie. Probabil de aceea am devenit și atât de restrânși în ceea ce privește mâncarea pe care o comandăm: nu mai dăm atât de multă atenție momentului și preparatului în sine, ci mergem puțin pe „pilot automat”.

Împreună cu Jerry's Pizza, ne-am hotărât să schimbăm puțin regulile jocului, amintindu-le consumatorilor de cele mai apreciate calități ale acestui fel de mâncare: pizza este versatilă și „sociabilă” prin esența ei - e o gustare pe care o iei cu prietenii la un party, mâncarea pe care o comanzi la o zi de naștere sau înainte de meciul mult-așteptat, amintirea preferată din team building-uri sau din Casual Friday la birou, cea care te însoțește în momentele în care îți dorești să te conectezi cu cei care contează pentru tine. Ideea de la care am pornit a venit natural din asocierea cu gustul special al Jerry’s Pizza, acel gust unic care te face să porți „bătălia” pentru următoarea felie (semifinala, cum s-ar spune) și, în cele din urmă, pentru ultima felie (finala, unde „cîștigătorul ia totul”)”, spun cei de la ontheroof.

 

Și, întrucât restricțiile s-au mai relaxat, e din nou acceptabil din punct de vedere social să vă strângeți în gașcă acasă la unul dintre voi și să comandați o pizza mare, care să meargă cu poveștile strânse în ultimul an. Din această zonă vine și insight-ul campaniei:

 

"Când mănânci pizza de la Jerry’s Pizza, experiența devine și un joc de strategie. Pentru că vrei să te bucuri cât mai mult de gustul de neegalat. De când se deschide cutia, vizualizezi feliile. Câte sunt, care au mai multe toppinguri. Unde e mai multă șuncă, unde sunt mai puține felii de jalapenos. Te gândești ce felie iei, cum îți modifici ritmul în care mesteci încât cel de lângă tine să ia felia pe care o vrei mai puțin, pentru ca tu să ajungi la felia cea mai juicy."

 

În jurul acestei idei s-a dezvoltat o întreagă platformă care își dorește să evidențieze gustul unic de pizza care „se știe dintr-o felie” prin strategiile pe care le dezvoltăm și le aplicăm în mod aproape inconștient atunci când o savurăm. Următoarea felie devine cea mai importantă miză, dar și catalizatorul unor jocuri între prieteni și „inside jokes” care vor dura și după ce ultima felie e „revendicată” de către prietenul cu cea mai bună „tactică”.

Campania a început cu 4 tipologii de persoane care concurează pentru următoarea felie cu care mulți dintre noi ne putem identifica, chit că nu vrem neapărat să o recunoaștem deschis (Falsul Altruist, Distragtivul, Invizibilul și Oportunistul), și cu un spot care rulează în paralel la TV și în online:

 

A urmat site-ul dedicat campaniei, unde pot fi descoperite personajele principale care apar în spot și care sunt strategiile pe care le folosesc pentru a pune mâna pe următoarea felie. Vor urma „testimonialele” fiecăruia dintre ei, cu o descriere mai detaliată a mișcărilor tactice care le definesc personalitatea, dar și un concurs pentru fanii Jerry's Pizza în care își vor putea dezvălui propriile strategii pentru a pune mâna pe premiul mult râvnit: următoarea felie de pizza. Pașii de urmat, următoarele etape ale campaniei, premiile concursului, dar și alte surprize contextuale vor fi anunțate treptat atât pe site-ul campaniei, cât și pe pagina de Facebook a lanțului de pizzerii

Dacă și tu ești mereu cu gândul la următoarea felie, ești de-al nostru. Intră în comunitate și rămâi la curent cu update-urile legate de campanie! 

Cu peste 24 de ani de activitate în România, numele Jerry’s Pizza e deja sinonim cu produse și servicii de livrare de calitate și același gust inconfundabil, lucruri care au poziționat compania ca lider de piață în categorie.

 

Campania a fost gândită, documentată și este implementată de: 

echipa ontheroof formată din:
Ioana Dinu, social media manager & copywriter
Paul Tănase, art director
Irina Bădescu, social media manager
Diana Buzerinescu, junior account manager 
Mihai Puţinelu, client service director 

echipa Jerry’s Pizza formată din:
Gabi Dauteuil – Marketing Manager
Raluca Șerban – Digital Marketer
Cristina Sibiceanu – Marketing Coordinator

echipa Waio formată din:
Robert Voicu – Head of Digital
Vanessa Anghel – Web Developer
Claudiu Ioan - Digital Media Specialist

echipa Family Film formată din:
Director: Radu Barbulescu
DOP: Paul Tatcu
Executive Producer: Giuliano Doman
Producer: Alexandra Rebrișorean
Food Stylist: Adi Popa
Editor: Andrei Iancu
Postproduction Coordinator: Oana Neagu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Waio Studio

Waio inseamna different by default. Suntem agentia care tine mereu digitalul in suflet si rezultatele in minte, unde vei gasi mereu ceva neasteptat. Zi de zi, facem mixuri unice de creatie si strategie, care sa se... vezi detalii »

ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related