Companiile din SUA solicita agentiilor de publicitate sa isi reduca fee-urile

Un sondaj realizat in SUA, in vara anului 2008, de ANA (Association of National Advertisers) a dezvaluit ca jumatate dintre companiile participante la studiu intentionau sa isi reduca considerabil bugetele de publicitate. Conform AdAge, un nou studiu realizat de ANA la inceputul anului 2009 a aratat ca 71% dintre companii si-au redus bugetele de publicitate, 72% intentioneaza sa diminueze costurile de productie, iar 68% solicita agentiilor de publicitate sa isi reduca fee-urile.

"Rezultatele prezentate de ANA nu ma surprind, tinand cont de starea economiei globale. Realitatea este ca, in prezent, ne deplasam prin ceata si nimeni nu stie sigur cand se va ridica aceasta, peste un an, peste doi ani sau mai multi. 2009 va fi cu siguranta un an dificil. Nu anticipez o revenire din criza mai devreme de jumatatea lui 2010", a declarat David Jones (CEO, Euro RSCG).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Related