Dove a organizat o conferinta pe Facebook pentru Dove Hair Minimising, impreuna cu Mindshare si STANDOUT

In cadrul unei campanii derulate in aceasta perioada pe bloguri si pe alte medii sociale, Dove a creat o conversatie online autentica despre produsul Dove Hair Minimising, la care au participat bloggerite, cititoare de bloguri si utilizatoare ale site-ului de socializare online facebook.com.

"Aceasta campanie a fost exact asa cum au simtit-o si participantele: o surpriza placuta, interactiva, care ne-a confirmat inca o data ca mediul online ne ajuta sa comunicam cel mai eficient cu cele care vor sa experimenteze Dove in fiecare zi, si sunt deschise sa comunice si altora experienta lor. Ne bucura foarte mult ca cele 12 bloggerite care au testa t deodorantele au fost extrem de incantate de beneficiile acestora, si suntem convinsi ca noua gama de deodorante Dove Hair Minimising va fi apreciata de foarte multe femei care stiu sa aprecieze un produs de ingrijire complex, special conceput pentru femeile active, increzatoare si atente cu ingrijirea lor.", ne-a declarat Liliana Caimacan, Category Brand Manager Dove.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related