Televiziunile, dezastrul si avantajele colaterale

Asa cum nici o fapta buna nu ramane nepedepsita (daca acceptam paradoxul), nici dezastrele nu sunt total lipsite de consecinte pozitive. Ele ne pun fata-n fata cu propria constiinta, cu insasi capacitatea noastra de a fi solidari cu semenii aflati la ananghie. Campaniile umanitare initiate de principalele posturi TV din Romania, sub presiunea nenorocirilor provocate de inundatii, ne-ar aseza, fara doar si poate, pe o pozitie fruntasa intr-un top international al omeniei.

Nevoia de audienta, pe de o parte, si nevoia de prestigiu, pe de alta parte, au impus televiziunilor serioase din Romania sa intre intr-un fel de frenezie umanitara, puritatea etica a gestului fiind amestecata (in mod salutar, de data asta) cu exigentele de marketing. Dar, la o adica, ce importanta are, atata timp cat eficienta acestei competitii se masoara in bani si bunuri pentru sinistrati... Antena 1, Antena 3, Realitatea TV si TVR colectasera, pana in momentul redactarii acestui text, aproximativ 1,8 milioane euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related