Gold Sabre Award pentru Saatchi & Saatchi PR

Saatchi & Saatchi PR a castigat un Gold SABRE Award in cadrul categoriei Community Relations cu Campania Hola, soy Rumano a Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, in cadrul celei mai importante competitii internationale dedicate exclusiv Relatiilor Publice.

Obiectivul campaniei a fost de a imbunatati imaginea romanilor care traiesc in Spania asa cum era reflectata de mass-media, iar tacticile au evidentiat contributia pozitiva a acestora in diferite domenii: economic, social, cultural.

"Suntem mandri ca juriul competitiei a apreciat complexitatea abordarii acestei campanii pe un subiect sensibil care a reprezentat o adevarata provocare pentru echipa noastra. Participarea la acest concurs ne aduce un premiu ce consolideaza experienta agentiei in derularea unor proiecte institutionale cu miza importanta pe plan intern si international", declara Larisa Petrini, Managing Partner, Saatchi & Saatchi PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Dana Mladin
acum 10 ani
A fost un efort sustinut timp de cateva luni si, noroc cu echipa implicata total, ca lucrurile au iesit bine.

Cat despre doamna Larisa Petrini, probabil cu greu isi mai aminteste ca a avut acest proiect in portofoliu, din moment ce toata contributia dansei a constat in 2 excursii in Spania pe banii clientului, prilej de shopping intens. Ceea ce n-o impiedica acum sa-si aroge meritele unei campanii despre care nu stie, in continuare, mai nimic!



Related