Grey schimba imaginea NFL (National Football League)

NFL, Liga profesionista de fotbal american a anuntat ca agentia Grey New York este noul partener care ii va asigura servicii de comunicare, dupa ce in martie 2009 a expirat contractul cu BBDO, potrivit Adweek.

Prima campanie semnata de Grey va fi lansata in luna iulie. Mark Waller (SVP Marketing & Sales, NFL) se arata incantat de noua colaborare: "Ne doream de foarte mult timp sa construim o campanie de brand pentru Liga dar pana acum nu am primit din partea agentiilor idei cu larga aplicabilitate. Grey ne-a prezentat un concept creativ care promite sa aduca un omagiu sportului si fanilor si care poate fi declinat pe mai multe canale media".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related