O campanie neconventionala eficienta in opinia lui Andrei Tripsa

O campanie publicitara care are ca subiect chiar publicitatea
Din cand in cand cred ca e bine sa ai ca subiect chiar meseria pe care o practici. E mai greu, dar rezultatele pot fi spectaculoase.

Campania de acum 2 ani pentru ADfel mi se pare cea mai buna campanie neconventionala facuta de Propaganda, poate cea mai buna facuta in Romania, pentru ca a luat prin surprindere atat oamenii din afara fenomenului cat si pe cei din industrie (vezi emisiuni tv, bloguri personale ale specialistilor, etc).

Mi-ar placea sa mai vad in Romania campanii publicitare ca de pe lumea cealalta. Doamne ajuta!

publicat in Suplimentul ADfel

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related